متروی مشهد پیشرفت‌های خوبی داشته است

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور گفت: متروی مشهد پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و از این منظر دومین شهر پس از تهران است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، اردشیر احمدزاده در حاشیه نشست هیئت‌مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور در مشهد، اظهار کرد: نشست‌های اتحادیه هرساله با هدف آشنایی با دستاوردهای جدید شهرها در حوزه مترو برگزار و بازدیدهایی از خطوط مترویی آن‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نشست اتحادیه در مشهد برگزار شد، افزود: حمایت‌های خوبی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد برای توسعه و پیشبرد خطوط مترویی این شهر انجام شده است که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور خاطرنشان کرد: متروی مشهد پس از تهران دومین شهری است که پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه احداث و بهره‌برداری دارد و توانسته است پروژه‌های خود را طبق زمان‌بندی پیش ببرد.

احمدزاده ادامه داد: با توجه به شرایط کشور در تأمین مالی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه‌ای که مدیریت شرکت قطار شهری مشهد دارد این مشکلات رفع شود، در این زمینه ما نیز در اتحادیه تلاش می‌کنیم تا از همه شهرها از جمله مشهد در حد توان حمایت کنیم.

کد خبر 664245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.