لزوم ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری این شهر گفت: قرار بود اقدامات لازم برای ساماندهی نیروهای شهرداری انجام شود، هنوز اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

به گزارش ایمنا، سیدمحمدعلی پورموسوی در یکصدوپانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز درباره طرح سوال خود از شهردار این شهر اظهار کرد: نظارت، از وظایف مهم شورا است و اگر بخواهیم در زمینه نظارت جدی برخورد شود، باید شامل تمام مسائل شهری باشد.

وی افزود: اگر به عضو شورا در مورد موضوعات مختلف شهری اطلاعات لازم ارائه نشود، می‌تواند از شهردار طرح سوال کند؛ این کار برای شفاف‌سازی و تحرک بیشتر در مسائل شهری است تا شهردار را در قبال شورا مسئول و پاسخگو کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شورا درباره مباحث عمرانی شهر از زمان آغاز فعالیت شهردار، عهد بست که کارهایی مانند آسفالت و جمع‌آوری پسماند اجرا شود، البته انتظار نداریم که همه این اقدامات به‌طور کامل انجام شده باشند اما انتظار پاسخ مناسب در این زمینه، برای ارائه خدمات به مردم داریم.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری اهواز تصریح کرد: قرار بود اقدامات لازم برای ساماندهی نیروهای شهرداری انجام شود، هنوز اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

پورموسوی با انتقاد از ترک تشریفات‌ها و بعضی خریدها از شهرستان‌های دیگر، مصرف میزان بنزین و غذا در شهرداری گفت: باید خریدها از اهواز انجام شود تا اشتغال و منفعت آن برای جوانان این شهر باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 664234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.