یامگا با مصدومیت در فینال جام‌حذفی بازی می‌کند؟

کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال به‌علت نداشتن آمادگی بازی، احتمالا فینال جام‌حذفی مقابل پرسپولیس را از دست می‌دهد؛ البته شنیده می‌شود باوجود مصدومیت جزئی وی، ساپینتو باز هم قصد دارد یامگا را به‌زمین بفرستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوین یامگا مدافع-مهاجم یا همان آچارفرانسه استقلال که طی مدت دو فصل اخیر همواره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است در بازی دربی شماره صدم که با شکست تلخ آبی‌پوشان همراه شد به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و دیگر نتوانست برای نیمه‌دوم به بازی ادامه دهد، پس از بررسی‌ها و با اعلام کادرپزشکی و آزمایشات مربوطه، مشخص شد که از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده و یامگا هفته‌های پایانی لیگ را به‌طور کامل از دست داد.

البته پس از اتمام لیگ، پزشکان فرانسوی مجوز بازی کوین یامگا برای استقلال را صادر کردند و بدین ترتیب در برخی محافل اعلام شد او بدون هیچ مشکلی در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو می‌تواند در مصاف چهارشنبه هفته پیش‌رو در فینال مهم جام‌حذفی مقابل پرسپولیس در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

کوین یامگا هر روز برای رفع مصدومیت خود مشغول تمرین با مربیان اختصاصی بود تا برای فینال‌حذفی خود را به تهران برساند. ستاره استقلالی‌ها در هفته‌جاری به‌صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین کرد تا عقب‌ماندگی بدنی خود را جبران کند و پس از آن در تمرینات گروهی استقلال نیز شرکت کرد.

حالا و در شرایطی که ۴۸ ساعت دیگر به فینال جام‌حذفی خواهیم رسید، شنیده‌ها حکایت از این دارد کوین یامگا به‌دلیل آماده‌نبودن نمی‌تواند استقلال را در دیدار مقابل پرسپولیس در فینال جام‌حذفی همراهی کند. یامگا چند روزی است که به تهران بازگشته است اما همچنان به صورت اختصاصی تمرین می‌کند و به این ترتیب در دیدار پایانی جام حذفی حاضر نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، کادر فنی استقلال بسیار امیدوار بود بتواند از این بازیکن در دیدار پایانی فصل فوتبالی امسال استفاده کند اما شرایط پیچیده وی کار را برای ریکاردو ساپینتو و دستیارانش سخت کرده است. البته این احتمال هم وجود دارد یامگا برای دقایقی در فینال جام‌حذفی بازی کند چرا که حضور او در زمین حتی به‌مدت کوتاه می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند تا با غلبه‌بر رقیب دیرینه خود، به قهرمانی در جام‌حذفی برسند.

کد خبر 664231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.