پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۴ تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه چهار این کلانشهر با پیشرفت خوبی همراه بوده، به‌طوری که در شش ماه اخیر ۵۰ درصد پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز_ دوشنبه هشتم خردادماه_ در بازدید از پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه چهار شهرداری تهران در قالب طرح «رصد ۲» اظهار کرد: سال گذشته وقتی از این منطقه بازدید کردیم موضوعات مختلفی از سوی اهالی محلات منطقه به‌عنوان مشکلات مطرح شد که باید رفع می‌شد اما در حال حاضر این پروژه‌های توسعه محله‌ای با پیشرفت خوبی همراه بوده به‌طوری که در شش ماه اخیر ۵۰ درصد پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

وی افزود: این امر نمایانگر توانمندی مجموعه مدیریت شهری است و اینکه اگر بخواهیم، می‌توان در شش ماه به اندازه پنج سال کار کرد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازدید امروز و به ثمر نشستن پروژه‌ها این پیام برای مدیران شهرداری دارد که اگر برای مردم وقت گذاشته شود، شهروندان در امور مشارکت کنند و کار در اختیار آنها قرار داده شود، شاهد نتیجه‌بخش بودن اقداماتی خواهیم بود که سال‌ها رها شده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد بازگشایی معابری بودیم که سال‌ها مسدود مانده و محل تجمع معتادان متجاهر شده بود؛ بی‌شک انجام اقدامات لازم در راستای آسایش و راحتی مردم، تأمین سرانه‌های ورزشی، اقدامات ترافیکی برای تسهیل آمد و شد تأثیر زیادی در افزایش رضایت‌مندی مردم دارد.

صادقی گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که رضایت‌مندی مردم به بیشترین حد ممکن برسد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: از جمله پروژه‌های استخراج شده از طرح «رصد ۱» که در محلات منطقه چهار به بهره‌برداری رسیده بود و امروز مورد بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت، می‌توان به بازگشایی خیابان شادمان جهت تسهیل در دسترسی مردم و کاهش تصادفات، احداث پل باقری_فرجام و بازگشایی خروجی خیابان چمن آرا اشاره کرد که دسترسی محله حکیمیه به اتوبان بابایی را امکان پذیر می‌کند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اجرای روکش آسفالت و تبدیل نهر به کانیو در محله بنی‌ هاشم، کیفی‌سازی و مسقف‌سازی پایانه تاکسیرانی علم و صنعت، احداث ساختمان جدید اسکان کارگری محله جعفرپناه و بهسازی زمین چمن محله گلشن از پروژه‌های طرح «رصد ۱» است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران و کمالی‌زاده شهردار منطقه چهار به همراه معاونان وی، اعضای شورای اسلامی شهر را همراهی کردند.

کد خبر 664200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.