وضعیت بورس امروز / کامبک ۱۸ هزار واحدی بازار

بازار سهام با وجود اینکه در روز گذشته با منفی بسته شده بود اما امروز از همان ابتدای معاملات با تقاضای خوبی روبه‌رو شد. در نهایت شاخص کل با رشد ۱۸ هزار و ۳۸۲ واحدی به دو میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۹۴ رسید؛ نمادهای فارس، میدکو، وبملت و کگل بیشترین تأثیر مثبت را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار سهام با وجود اینکه در روز گذشته با منفی بسته شده بود اما امروز از همان ابتدای معاملات با تقاضای خوبی روبه‌رو شد. در نهایت شاخص کل با رشد ۱۸ هزار و ۳۸۲ واحدی به دو میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۹۴ رسید؛ نمادهای فارس، میدکو، وبملت و کگل بیشترین تأثیر مثبت را در معاملات امروز بر جای گذاشتند، مثبت‌های گروه‌هایی مانند غذایی، سرمایه‌گذاری، دام پروری و… بیشتر بودند.

شاخص کل هم‌وزن امروز رشدی معادل ۸ هزار و ۵۹۳ واحد را ثبت کرد و به عدد ۷۶۳ هزار و ۱۸ رسید. ارزش معاملات بورس در محدوده ۹ هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل بیش از ۶۱۳ هزار معامله و خریدوفروش بیش از ۱۱ میلیارد برگه سهم است، همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود.

فرابورس امروز با رشد ۲۹۴ واحدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۸ هزار و ۵۹۹ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای وسپهر، هرمز، انتخاب و فغدیر بیشترین تأثیر مثبت را در بازار بر جای گذاشتند و در برترین نمادهای مؤثر نمادی با تأثیر منفی دیده نمی‌شد. ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۵۸۹ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۸۶ هزار میلیارد تومان رسید، معامله‌گران بیش از هشت میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۳۴۵ هزار معامله به ارزش ۱۹۹ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان معامله کردند.

ارزش کل معاملات امروز ۱۹۸ هزار و ۶۷ میلیارد تومان بود که این مقدار، مبلغ ۹ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان متعلق به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۱۱ میلیارد ۳۶۹ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: هشت میلیارد ۴۱۶ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۹ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۱۹۹ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: شتاب، افران، دارایکم

بیشترین حجم معامله: شتاب، خساپا، خودرو

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: فنوال، ولغدر، دانا

بیشترین کاهش قیمت: خنصیر، تکشا، ثفارس

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۲۸۰ ۱۲۷
فرابورس ۲۳۶ ۱۴۴

اخبار مهم

رشد ارزش سهام عدالت در معاملات امروز

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۹۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۴ هزار و ۱۵۹ تومان معادل ۱.۳ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۴۱۴ تومان رسیده است.

عرضه اولیه "والماس" روز چهارشنبه منتشر خواهد شد

روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت «سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان» در نماد "والماس" به روش حراج به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط عرضه خواهد شد. طبق اطلاعیه عرضه حداکثر تعداد سهام قابل‌خریداری توسط هر کد معاملاتی ۱۲ میلیون سهم خواهد بود. قیمت ارزش‌گذاری آن ۲,۵۴۲ ریال است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه "عالیس"

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت بهار رز عالیس چناران از مبلغ ۲,۵۰۰,۱۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۱۲۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

شرکت به پرداخت ملت شهریور ماه به سهامداران حقوقی سود خواهد داد

شرکت به پرداخت ملت از زمان پرداخت سود به سهامداران داد. بر اساس این گزارش، سود کلیه سهامداران حقیقی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ پرداخت شده است. همچنین، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ قابل پرداخت است. گفتنی است، سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها نیز در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ پرداخت شده است.

نقشه بازار

وضعیت بورس امروز / کامبک ۱۸ هزار واحدی بازار

کد خبر 664193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.