ستاره دورتموند جایزه بهترین بازیکن بوندس‌لیگا را کسب کرد

جود بلینگهام جایزه بهترین بازیکن سال بوندس‌لیگا را کسب کرد تا مرهمی بر ناراحتی حاصل از قهرمان نشدن تیمش در لیگ‌ آلمان، باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بوروسیا دورتموند اختلاف دو امتیازی با بایرن‌مونیخ را هدر داد و قهرمانی لیگ را به باواریایی‌ها واگذار کرد، چراکه در آخرین بازی مقابل ماینتس، با تساوی دو بر دو متوقف شد. با وجود ناامیدی به خاطر از دست دادن جام قهرمانی در هفته پایانی، جود بلینگهام موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال بوندس‌لیگا را کسب کند.

این ملی‌پوش انگلیسی با به ثمر رساندن ۱۴ گل و هفت پاس گل در ۴۲ بازی، از گذراندن یک فصل درخشان با تیم آلمانی لذت برد. بازیکن ۱۹ ساله زنبورها که در تابستان نامش با انتقال به رئال‌مادرید مرتبط بود، یک روز پس از شکست در رقابت قهرمانی بوندس‌لیگا، با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

اعتقاد بر این است که رئال‌مادرید و بوروسیا دورتموند، پیش‌تر بر سر قراردادی به ارزش ۱۰۸ میلیون پوند (۱۳۳ میلیون دلار) با ۸۷ میلیون پوند (۱۰۷.۴ میلیون دلار) توافق کرده‌اند و ۲۱ میلیون پوند دیگر (۲۶ میلیون دلار) به عنوان افزودنی‌های مربوط به عملکرد نیز، در قرارداد گنجانده شده است. جود بلینگهام به زودی، به عنوان بازیکن لوس‌بلانکوس معرفی خواهد شد.

کد خبر 664181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.