عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم خردادماه

در این بسته خبری از آغاز طرح ساماندهی وانت‌بارهای سد معبرکننده در ابهر تا بررسی میزان مصرف انرژی در ۱۸۰۰ ساختمان شهرداری تهران و اولویت آسفالت در بندرعباس با محلات بافت فرسوده است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خدمات اتوبوسرانی آبادان به مردم رایگان شد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: خدمات‌رسانی اتوبوسرانی آبادان در تمام خطوط شهر تا پایان سال رایگان است.

۲ هزار واحد درمانی البرز زیر پوشش طرح جمع‌آوری پسماند ویژه است

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: حدود ۲ هزار و ۱۷ مرکز بزرگ و کوچک درمانی استان البرز زیر پوشش طرح جمع‌آوری پسماندهای عفونی و ویژه قرار دارند.

ایجاد بازارچه‌های محلی، برنامه شهروند محور شهرداری تبریز

جواد صدیقی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز ایجاد بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف را از برنامه‌های شهروند محور شهرداری عنوان کرد.

آغاز طرح ساماندهی وانت‌بارهای سد معبر کننده در ابهر

رضا حیدری، شهردار ابهر از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای سد معبر کننده در این شهر خبر داد.

اولویت آسفالت در بندرعباس با محلات بافت فرسوده است

حسین بازماندگان، معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس گفت: تا پایان سال، آسفالت ۱۲۱ هزار مترمربع محله‌های شهر بندرعباس در دستورکار است.

پیشرفت ۷۵ درصدی پارک صخره‌ای منطقه دوخواهران نهاوند

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند با اشاره به پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران اعلام کرد: پارک صخره‌ای منطقه دوخواهران با وسعت شش هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، حدود ۷۵ درصد پیشرفت دارد که با هدف احیای بافت فرسوده شهر، تقویت روحیه نشاط اجتماعی و امیدبخشی به زندگی در محلات کم برخوردار شهر در حال اجرا است.

میزان مصرف انرژی در هزار و ۸۰۰ ساختمان شهرداری تهران بررسی شد

سمیه منافی، مدیر گروه مطالعات محیط زیست و سلامت شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: پس از بررسی میزان مصرف انرژی در هزار و ۸۰۰ ساختمان شهرداری، جداول و آمار نشان‌دهنده کمترین میزان مصرف انرژی در منطقه ۹ است.

کد خبر 664169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.