گفتمان شهر زندگی در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری/ دومین برنامه «مردم سلام» در منطقه ۱۵

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری گفت: این رویداد امروز (دوشنبه) در حال برگزاری است و شهرداری این کلان‌شهر با حضور در این رویداد، برای نخستین‌بار گفتمان شهر زندگی را در فضای نمایشگاه جانبی این رویداد ملی به مردم معرفی خواهد کرد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه هشتم‌خردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به اتفاق‌ها و وقایعی که طی هفته گذشته در شهرداری اصفهان رخ داده است، اظهار کرد: هفته گذشته پروژه‌های عمرانی منطقه پنج شهرداری در چهاردهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» افتتاح شد و طبق قولی که به شهروندان داده بودیم، ۲۲ پروژه با هزینه‌ای بیش از ۳۱۴ میلیارد تومان در این منطقه افتتاح شد و در خدمت مردم شهر به‌ویژه شهروندان منطقه پنج قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید، فرهنگسرای ادب و پروژه‌های زیست‌محیطی و انتقال پساب افزود: هفته گذشته برنامه‌ای با عنوان «مردم سلام» ویژه ملاقات‌های رودررو و مستقیم شهردار اصفهان با شهروندان برگزار و این دیدارها از منطقه یک آغاز شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان منطقه یک با شهردار این کلان‌شهر در مسجد المهدی (عج) به‌صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو داشتند، خاطرنشان کرد: برنامه مردم سلام، هفته آینده در منطقه ۱۵ اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که به‌مناسبت دهه کرامت در مناطق مختلف سطح شهر در حال برگزاری است، گفت: برنامه «هشت شب، هشتِ شب» یکی از جشن‌های ویژه‌ای است که تا دهم خردادماه در بوستان امام رضا (ع) در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: با اقدامات خوبی که در راستای فضاسازی محیطی این جشن توسط سازمان زیباسازی و حوزه فرهنگی انجام شده است، حس خوبی را به شهروندان به‌ویژه مردم این منطقه منتقل کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به هفتادمین ویژه‌برنامه «بی‌واسطه با مردم» در برنامه‌رادیویی «صدای شهر» گفت: در این ویژه‌برنامه که روز چهارشنبه دهم خردادماه ساعت ۱۳:۱۰ پخش می‌شود، شهردار اصفهان به‌صورت تلفنی پاسخگوی سوالات شهروندان خواهد بود و مردم می‌توانند با شماره تلفن‌هایی که در فضای مجازی معرفی شده است، با این برنامه تماس بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری ادامه داد: این رویداد امروز _دوشنبه هشتم خردادماه_ در تالار وزارت کشور پیرامون گفت‌وگوی راهبردی ویژه وزیر کشور با شهرداران کلان‌شهرها در حال برگزاری است؛ در این نشست درباره الگوهای تحول حکمرانی، مسائل راهبردی وطرح‌های تحولی صحبت می‌شود که روایت‌کننده عملکرد مدیریت شهری جدید است و شهرهای مختلف ایران در این رویداد طرح‌ها و ایده‌های خوبی را مطرح می‌کنند.

معرک‌نژاد گفت: شهرداری اصفهان نیز در این دیدار و نمایشگاه جانبی آن حضور خواهد داشت و برای نخستین‌بار گفتمان شهر زندگی را در فضای این نمایشگاه جانبی به مردم معرفی و عرضه خواهیم کرد.

کد خبر 664167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.