پارکینگ مجتمع اداری امیرکبیر به مرحله نازک‌کاری رسید

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه مشارکتی پارکینگ مجتمع اداری امیرکبیر مرحله سفت‌کاری را پشت سر گذاشته و به مرحله نازک کاری رسیده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا آذرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، محسن زمانی با بیان اینکه یکی از مطالبات چندین ساله اهالی مجتمع اداری امیرکبیر پارکینگ است، اظهار کرد: با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در مجموعه اداری امیرکبیر و افزایش حجم مراجعه کنندگان در فاصله زمانی از هفت صبح تا ۱۵ یکی از مهمترین معضل موجود در مجموعه کمبود فضای پارک خودرو است.

وی افزود: از طرفی نیازمندی‌های مراجعه‌کنندگان و کارمندان ادارات مستقر در مجموعه از جمله خدمات ارتباطی، انتظامی و قضائی از دیگر مشکلات است که شهرداری منطقه چهار را مصمم کرد پارکینگی در این محل احداث کند.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا با تملک زمین در ضلع جنوبی مجموعه، نسبت به احداث مجموعه‌ای شامل پارکینگ عمومی طبقاتی و واحدهای تجاری و اداری مرتبط با نیازمندی ارباب‌رجوع و کارمندان اقدام شد.

وی ادامه داد: پروژه مجموعه تجاری اداری و پارکینگ عمومی طبقاتی مجموعه اداری امیر کبیر با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۹۶۹ متر مربع شامل چهار طبقه آغاز شد.

زمانی تصریح کرد: این مجموعه شامل پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک ۲۶۰ خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضائی که دو طبقه با کاربری اداری روی همکف اسفندماه ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان آغاز به فعالیت کرد.

وی اضافه کرد: این پروژه به‌صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی است که در حال حاضر عملیات سفت‌کاری آن به اتمام رسیده و در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مطابق برنامه زمان‌بندی شده و به گفته سرمایه‌گذار و مجری پروژه این مجموعه آذرماه سال جاری قابل بهره‌برداری است.

کد خبر 664161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.