حسینی و بیرانوند نقش تعیین‌کننده‌ای در شهرآورد دارند / استقلال از نظر فنی شرایط بهتری دارد

«اتفاقات فوتبالی همیشه وجود دارد، شرایط شهرآورد گذشته با دربی پیش رو قابل مقایسه نیست اما استقلال از لحاظ فنی بهتر از سایر تیم‌های لیگ بوده است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله پایانی جام حذفی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه _دهم خردادماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. به رغم اینکه شهرآورد همیشه از جذابیت‌ها و حواشی فراوانی برخوردار است، اما تقابل سرخابی‌ها در مرحله پایانی جام حذفی برای اهالی فوتبال هیجان بیشتری را به دنبال دارد و به همین دلیل هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا خواهند بود.

در خصوص شرایط شهرآورد یک صدویکم گفت‌وگویی با منصور رشیدی، بازیکن اسبق استقلال داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس با فراز و نشیب به جام رسید

تیم استقلال امسال شرایط متفاوتی داشت؛ آبی‌ها تا هفته‌های ابتدایی لیگ هماهنگ نبودند و از هفته هشتم بهتر شدند. در برخی بازی‌ها نیز قائدی افت می‌کرد و پس از آن تبدیل به ستاره شد. حسینی نیز شرایطی مشابه را تجربه کرد و پس از مدتی که مورد انتقاد قرار گرفت در چند بازی شاگردان ساپینتو را نجات داد. استقلال در این فصل در بعضی رقابت‌ها خوب ظاهر نشد و نمونه بارز آن بازی با پرسپولیس بود اما در انتهای لیگ، امیدوارکننده بازی کرد. پرسپولیس نیز کادر فنی، بازیکنان و مدیریت خوبی دارد و به رغم فراز و نشیبی که داشت با کسب امتیازات لازم قهرمانی را از آن خود کرد.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده‌ای در شهرآورد دارند/ استقلال به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد

آبی‌ها به خوبی حواشی را کنترل کردند

به‌طور قطع حاشیه‌های مدیریتی استقلال به لحاظ روحی و روانی بر عملکرد آبی‌ها تأثیرگذار بود اما شاگردان ساپینتو به خوبی آن را کنترل کردند. در حال حاضر استقلال روند روبه رشدی در پیش گرفته است و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

ساپینتو یک تیم فنی در اختیار دارد

اتفاقات فوتبالی همیشه وجود دارد، شرایط شهرآورد گذشته با دربی پیش رو قابل مقایسه نیست اما استقلال از لحاظ فنی بهتر از سایر تیم‌های لیگ بوده است و مهاجم‌های این تیم نیز در مقایسه با پرسپولیس زهردارتر از قرمزپوشان هستند.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده‌ای در شهرآورد دارند/ استقلال به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد

دروازه‌بان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت

دروازه‌بان‌های هر دو تیم بازیکنان شاخص و ملی هستند. بیرانوند در چند بازی آماده نبود و عملکرد حسینی نیز در مقطعی از فصل جای انتقاد داشت. به طور کلی این دو بازیکن نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی خواهند داشت، چراکه پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و استقلال نیز با وجود بازیکنانی همچون قایدی می‌تواند برای قرمزپوشان خطرساز شود.

مدافعان قرمزپوش قابل اعتمادتر هستند

دفاع پرسپولیس کمی مستحکم‌تر و هماهنگ‌تر است. خط دفاع استقلال فراز و نشیب زیادی را طی کرده است و اگر عملکرد خوب حسینی نبود، این تیم بسیاری از امتیازات را از دست می‌داد. در واقع این بازیکن در مقطعی از فصل ستاره تیم خود بود.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده‌ای در شهرآورد دارند/ استقلال به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد

داوران نیز همچون بازیکنان حق اشتباه دارند

اعتقاد آبی‌ها این است که داور خارجی بهتر قضاوت می‌کند، چراکه برخی داوران ایرانی علایق رنگی دارند اما از نظر من اگر VAR به کشور بیاید، اوضاع بهتر خواهد شد. داوران ایرانی خوب هستند و همانگونه که بازیکن اشتباه می‌کند، داور نیز حق اشتباه دارد؛ از نظر من داوران خوبی می‌توانند این بازی را قضاوت کنند.

چون در استقلال رشد کرده‌ام، علاقه دارم آبی‌ها پیروز میدان باشند، اما بازی دشواری پیش روی آن‌ها است و پرسپولیس تیم دست‌وپابسته‌ای نیست.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده‌ای در شهرآورد دارند/ استقلال به لحاظ فنی شرایط بهتری دارد

کد خبر 664056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.