زوج جوان و باتجربه ایرانی آماده درخشش در لیگ والیبال رومانی

پس از امیر غفور، علی‌اصغر مجرد هم به تیم راپیدبخارست رومانی پیوست تا دو والیبالیست ایرانی فصل آینده در اروپا توپ بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر غفور ستاره باتجربه سابق تیم ملی والیبال که سال گذشته در مقاومت‌شهداب یزد توپ می‌زد و در پایان لیگ برتر والیبال علاوه‌بر کسب عنوان قهرمانی با تیم شهداب، به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ نیز شناخته شد، روز گذشته با عقد قراردادی رسمی به باشگاه راپید بخارست رومانی پیوست.

این والیبالیست اصفهانی به تازگی در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت و با نظر کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین قطر پاسور انتخاب شد؛ غفور سابقه بازی در تیم‌های مونزا ایتالیا و بورسا اسپور ترکیه را در کارنامه دارد و در لیگ ایران برای باریج اسانس، سپاهان و شهداب بازی کرده است.

حالا پس از امپراطور والیبال ایران، علی‌اصغر مجرد ملی‌پوش جوان والیبال ایران به‌طور رسمی به باشگاه راپید بخارست رومانی پیوست و هم‌تیمی امیر غفور شد. تیم والیبال راپید بخارست رومانی در ادامه خریدهای تراز اول خود این بار از علی‌اصغر مجرد، ستاره جوان ایران رونمایی کرد تا مجرد هم در کنار غفور راهی این تیم شود.

بدین ترتیب مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران، فصل آینده را به‌همراه امیر غفور در لیگ برتر والیبال رومانی سپری خواهد کرد. گفتنی است هدایت تیم راپید بخارست در فصل آینده لیگ رومانی بر عهده دراگان کوبیلیسکی، مربی صربستانی و پیشین تیم ملی ایران است.

کد خبر 664021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.