برون‌سپاری خدمات شهرداری زمینه اشتغال ۸۰ نفر از جوانان تحصیل‌کرده را فراهم کرد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: برون‌سپاری انجام بعضی خدمات شهرداری و ارائه آن از طریق دفاتر پیشخوان دولت، زمینه اشتغال حدود ۸۰ نفر از جوانان تحصیل‌کرده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری و شهرسازی و عمران را فراهم کرده است.

به گزارش ایمنا، وحید مهدویان در جلسه‌ای با مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی ایران که در راستای هم‌افزایی برای ارائه خدمات شهرسازی الکترونیک به شهروندان برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری این سازمان با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در راستای تسریع و تسهیل بخشی از خدمات شهرداری به شهروندان اظهار کرد: از طریق ارائه خدمات مذکور توسط تعدادی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت به‌طور خاص تعامل و همکاری خوبی بین این معاونت و دفاتر طرف قرارداد در سطح مناطق پانزده‌گانه ایجاد شده است که علاوه بر اشتغال‌زایی، در این حوزه نیز به‌صورت تخصصی خدمات شهرسازی را در بستر الکترونیک به شهروندان اصفهانی ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شهرداری اصفهان نگاه ویژه مدیریت شهری، برون‌سپاری و تسری‌ خدمات شهرداری به مردم است و هدف نهایی تقویت نهادهای خدمات‌رسان در این حوزه است، افزود: برون‌سپاری انجام بعضی خدمات شهرداری و ارائه آن از طریق دفاتر پیشخوان دولت، زمینه اشتغال حدود ۸۰ نفر از جوانان تحصیل‌کرده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری و شهرسازی و عمران را فراهم کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تعاملات بیشتر این معاونت با سازمان تنظیم مقررات رادیویی منطقه مرکزی در بستر شهر هوشمند و شهرسازی الکترونیک می‌تواند اصفهان را به الگویی برای سایر کلانشهرها تبدیل کند.

وی گفت: سال گذشته از طریق این دفاتر حدود ۵۲ هزار استعلام بانک و دفترخانه و از ابتدای سال جاری تا کنون نیز نزدیک به شش هزار استعلام ثبت و انجام شده است.

برون‌سپاری خدمات شهرداری زمینه اشتغال ۸۰ نفر از جوانان تحصیل‌کرده را فراهم کرد

شهرداری زیرساخت‌های شهر هوشمند را فراهم کند

محمدتقی شفیعی، مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی نیز در این دیدار گفت: برای حرکت به سمت شهر هوشمند و هوشمندسازی ارائه خدمات به مردم درخواست ما از سایر دستگاه‌ها این است که در این مسیر یاری‌گر سازمان باشند.

وی اظهار کرد: در خواست ما از شهرداری اصفهان این است که زیرساخت‌های ارتباطی را در سایر حوزه‌های خدمات در قالب هوشمندسازی و حرکت در مسیر شهر هوشمند فراهم کند تا همه بتوانند در این راه خدمات مطلوب‌تری ارائه کنند.

کد خبر 664001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.