جزئیات راه‌اندازی نرم‌افزار اصپاک/ نظافت ۴ منطقه شهرداری اصفهان به‌صورت مکانیزه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار اصپاک گفت: در بستر این نرم‌افزار، روزهای جمعه که جمع‌آوری پسماند انجام نمی‌شود، در صورت درخواست شهروندان، پوست خشک میوه‌هایشان از در منازل جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: چند تغییرات در قرارداد با پیمانکاران ایجاد شده است، بر این اساس شرکت‌هایی که پسماند تر جمع‌آوری می‌کنند از این پس پسماندهای خشک را نیز جمع‌آوری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه چهار منطقه شهرداری از جمله پنج، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ به‌صورت مکانیزه جارو می‌شود، افزود: با تخصیص بودجه به این تعداد افزوده می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار اصپاک تصریح کرد: این نرم‌افزار که به جمع‌آوری پسماند خشک و تر کمک می‌کند، کار جدیدی است که در کشور سابقه ندارد.

وی تصریح کرد: شهروندان در ازای تحویل ۲۵ کیلو زباله و پسماند خشک به میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی می‌شوند که به مرور بیمه‌های دیگر نیز اضافه خواهد شد.

بقایی با تاکید بر اینکه در بستر این نرم‌افزار، روزهای جمعه که جمع‌آوری پسماند انجام نمی‌شود، در صورت درخواست شهروندان، پوست خشک میوه‌هایشان از در منازل جمع‌آوری می‌شود، گفت: در تنبیه و تشویق پیمانکاران سامانه ۱۳۷ را لینک قرارداد کرده‌ایم، بر این اساس به میزانی که شهروندان تذکر دهند، برای پیمانکاران جریمه و در صورت رضایت‌مندی تشویق ثبت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تلفیق پیمانکاران پسماند خشک با تر نشان از تلاش مجموعه برای تغییر شرایط دارد، اظهار کرد: تجربه گذشته نشان می‌دهد این تلفیق آمار جمع‌آوری پسماند را افزایش خواهد داد.

کد خبر 663971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.