لزوم حفظ فضای سبز شهری/ با خاطیان برخورد قانونی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از بین بردن حتی یک درخت تا ۳۰ میلیون تومان جریمه دارد، این در حالی است که بر این شرایط باید نظارت کافی صورت گیرد و خاطیان دادگاهی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از معاونان سابق شهردار اصفهان در حوزه مالی و اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: لازم است بابت زحمات این دو معاون طی مراسمی مورد تقدیر قرار گیرند.

وی گفت: با توجه به شرایط آسفالت معابر، وسایل نقلیه مردم دچار مشکل می‌شود و حوادث جبران‌ناپذیری نیز ممکن است رخ دهد، لذا باید به این مهم سریع‌تر رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری فضای سبز گفت: در هر خیابان، درختان خشک را مشاهده می‌کنیم، در این خصوص شهرداری باید اقدام لازم را انجام دهد تا فضای سبز شهر حفظ شود؛ ممکن است برخی پیمانکاران در این خصوص کاهلی کنند و نظارت کافی بر عملکرد آن‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در یک بلوار ۱۴۰ درخت خشکیده شده است، گفت: از بین بردن حتی یک درخت تا ۳۰ میلیون تومان جریمه دارد و این در حالی است که بر این شرایط باید نظارت کافی صورت گیرد و خاطیان حتی دادگاهی شوند.

کد خبر 663964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.