مدیریت بافت تاریخی، فرهنگی و بناهای ارزشمند باید سریع‌تر دنبال شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع مدیریت بافت تاریخی، فرهنگی و بناهای ارزشمند باید سریع‌تر دنبال شود، زیرا ۱۷۷۰ بنای تاریخی اصفهان فقط ثبت شده و این نشان می‌دهد که سایر بناها در حال نابودی است، لذا این بناها باید سریع‌تر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از معاونان سابق شهردار اصفهان در حوزه مالی و اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: هر دو معاون پای شهر اصفهان ایستادند، لذا امیدواریم در جای دیگر از توانمندی آن‌ها استفاده شود.

وی با تشکر از معاونت فرهنگی منطقه ۱۲ گفت: به‌همت معاونت فرهنگی منطقه ۱۲ شهرداری، به‌مناسبت روز دختر بیش از هزار نفر از دختران شهر به باغ بانوان اعزام شدند که اقدامی قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم اقدام لازم برای پیرایش شهری افزود: موضوع مدیریت بافت تاریخی، فرهنگی و بناهای ارزشمند باید سریع‌تر دنبال شود، زیرا ۱۷۷۰ بنای تاریخی اصفهان فقط ثبت شده و این نشان می‌دهد که سایر بناها در حال نابودی است، لذا این بناها باید سریع‌تر تقویت شود.

میرباقری گفت: در مدت باقی مانده از زمان مسئولیت خود باید تلاش کنیم تا طرح‌های بازآفرینی مناسبی به تصویب برسد و اجرایی شود.

کد خبر 663962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.