مشکلات حوزه شهرسازی اصفهان سریع‌تر رسیدگی شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است برای جلب رضایت شهروندان هرچه سریع‌تر به مشکلات حوزه شهرسازی اصفهان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری پسماندها اظهار کرد: مردم از ما انتظار دارند که سرمایه شهر را به بهترین شکل مدیریت کنیم اما استنباط من این است که با جمع‌آوری نکردن مناسب این ثروت کثیف نتوانسته‌ایم به‌خوبی آن را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به تذکر هفته گذشته در حوزه شهرسازی اظهار کرد: لازم است برای جلب رضایت شهروندان هرچه سریع‌تر به مشکلات حوزه شهرسازی رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان گفت: در شهرداری تقدیر به‌جا، مناسب و به‌وقت از وظایف ما است؛ محسن رنجبر با زحمات توان‌فرسا مأموریت خود را انجام داد، دقت شود نباید حیثیت افرادی که خدمات شایانی انجام می‌دهند و برای اعتلای ارزش‌های اصفهان تلاش می‌کنند، مورد خدشه واقع شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های معاونت فرهنگی شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف، گفت: اگر قرار است در این معاونت تغییری اتفاق بیفتد، باید با رفع موانع اداری سریع‌تر انجام شود تا حوزه فرهنگی در بلاتکلیفی مدیریتی به‌سر نبرد.

کد خبر 663952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.