تصمیمات شهرداری را به دقت رصد می‌کنیم / اجازه نمی‌دهیم برخلاف قانون به احدی ظلم شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه شهرداری و همه شهروندان اصفهانی، باور داشته باشند که با همه توان، اجازه نخواهیم داد که تلاش‌های جهادی و خدمات خانواده بزرگ مدیریت شهری نادیده بماند یا برخلاف قانون به احدی ظلم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در نطق میان دستور هشتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز به اعتراف همه متخصصان و اهالی باسابقه در مدیریت شهری، شورای ششم و شهرداری دارای ویژگی‌های بارزی است که در گذشته وجود نداشته است؛ باز کردن گره‌های ۵۰ ساله، شفافیت، فساد ستیزی، پرکاری، همه‌جانبه بودن و مردم‌مداری بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره از مدیریت شهری است، البته این به معنای بی‌عیب بودن نیست و بی‌شک اشکالات خرد و کلانی متوجه عملکرد شورا است.

وی افزود: آنچه در این شرایط اولویت دارد این است که لحظه به لحظه اقدامات و تصمیمات را رصد و نسبت به رفع اشکالات و تقویت دستاوردها اقدام کنیم، البته تحقق این مهم مستلزم این است که ما به عنوان ناظر بر شهرداری و منتخب مردم با اشراف کامل، اقدامات مثبت را تقویت و اقدامات مخرب را کنترل کنیم.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در همین راستا به همه همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری و دغدغه‌مندان و شهروندان که در روزهای اخیر نسبت به بعضی تحولات در شهرداری ابراز نگرانی، سوال یا همراهی داشته‌اند، عرض می‌کنم که به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر، بی‌شک به اصول پایه ارزیابی عملکرد و حراست از استقلال و شانیت شورای اسلامی شهر که برآمده از رأی مردم و نیز نهاد خدمت‌رسان و با سابقه شهرداری است، پایبند هستیم.

وی تصریح کرد: مطمئن باشید که به دقت تحرکات و تحولات شهرداری و تصمیمات شهردار اصفهان را رصد می‌کنیم و در چارچوب قانون و اختیارات شورا تلاش خواهیم کرد که حرکت شتاب گرفته مدیریت شهری با تصمیمات، مداخلات یا مواجهات غیرسازنده به چالش کشیده نشود.

صالحی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و همه شهروندان اصفهانی، باور داشته باشند که با همه توان، اجازه نخواهیم داد که تلاش‌های جهادی و خدمات خانواده بزرگ مدیریت شهری نادیده بماند یا برخلاف قانون و مقررات به احدی ظلم شود.

وی اظهار کرد: اعتقاد ما این است که باید قانون و ساختارهای قانونی فصل‌الخطاب همه ما باشد و با پایبندی به همه وجوه آن در نهایت همگرایی و تعامل از همه ۸۰۰ روز باقی مانده خدمت در دولت و مدیریت شهری به نفع مردم استفاده کنیم؛ این برای امروز کفایت می‌کند و اگر لازم شد در آینده بیشتر با شما سخن خواهیم گفت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات معاونت فرهنگی و مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان برای اجرای برنامه‌های هفته اصفهان و دهه کرامت، گفت: از زحمات محسن رنجبر، معاون سابق مالی و اقتصادی شهردار اصفهان که از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از مدیران توانمند بود نیز تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 663949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.