هدیه دیجیتال (لیست بهترین لوازم سال برای هدیه دیجیتال)

لوازم دیجیتال برای هدیه شاید در گذشته اصلاح دور از ذهنی برای ما بوده اما در عصر تکنولوژی و رونق گرفتن بازار گجت‌های الکترونیکی، علاوه بر هدیه‌های قدیمی، مثل کتاب و کارت پستال و شال و کلاه، می‌توانید به هدایای از جنس بازار تکنولوژی و هدیه دیجیتال هم فکر کنید.

البته که در این صورت هم سوال این است که بهترین لوازم دیجیتال برای هدیه دیجیتال، چه لوازمی هستند؟ چه ویژگی‌هایی باید برای هدایای دیجیتال تعریف کرد؟ در ادامه می‌خواهیم به معرفی محصول‌هایی به عنوان هدیه دیجیتال بپردازیم، که برای اثبات عشق و دوستی گزینه‌ی متفاوتی هستند و هدیه‌های ایده‌آلی محسوب می‌شوند، البته اینکه بهترین هدیه دیجیتال کدام هست بستگی به مخاطب هدف و شخص مورد نظر دارد.

بهترین هدایای دیجیتالی

بازار لوازم دیجیتال برای هدیه هرروز داغ‌تر می‌شود. گجت‌های الکترونیکی متنوعی به بازار می‌آیند. بعضی از این ابزارها یعنی Digital appliances ممکن است چندان کاربردی هم نباشند و فقط به خاطر تبلیغات اسمشان بزرگ شود. به همین خاطر بهتر است قبل از خرید هدیه دیجیتال- Digital gift ، به کاربرد آن وسیله و کارایی آن برای هدیه گیرنده هم فکر کنید. برای مثال یک آدم رباتی هوشمند، در لحظه جذاب به نظر می‌رسد. اما هدیه دادنش برای روز مادر یا روز معلم مسلماً فکر جذابی نیست. به همین خاطر قبل از خرید هدیه دیجیتال، بهتر است شناخت خوبی از اشخاص داشته باشید و بدانید چه گجتی با چه ویژگی‌ای را می‌پسندند.

اگر شناخت کمی از سلیقه‌ی دوست یا شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید دارید، در ادامه یک دسته بندی کلی هدیه دیجیتال مردانه و هدیه دیجیتال برای زنان را در ادامه تعریف می‌کنیم که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین هدایای دیجیتالی را انتخاب کنید.

هدیه دیجیتالی مردانه

بهترین هدیه دیجیتالی برای مردان چیست؟ اگر می‌خواهید عشقتان را به مرد خانواده یا دوست خود اثبات کنید، سراغ چه گجت‌ها و ابزارهایی می‌توانید بروید؟ در ادامه با فهرستی از هدیه دیجیتالی مردانه آشنا می‌شویم.

  1. ساعت یا مچ بند هوشمند

یکی از ابزارهای الکترونیکی جذاب که میتوانید به عنوان کادو هوشمند استفاده کنید، همین ساعت‌های هوشمند یا مچ‌بندهای هوشمند هستند. گستردگی این محصولات در سال‌های اخیر به قدری زیاد شده که هر کسی را وسوسه می‌کند تا صاحب یکی از این ابزارها باشد. برای همین اگر به دنبال یک هدیه دیجیتالی خوب هستید، ساعت هوشمند شیائومی یا دیگر برندهای موجود در بازار گزینه‌ی ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

  1. ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور به عنوان هدیه دیجیتال شاید عجیب به نظر برسد. اما مدل‌های جدیدی از این محصول به بازار عرضه شده است که قابلیت هدیه دادن را نیز دارد. ویدئو پروژکتورهای جیبی یا مدل‌های قابل حمل برای راه اندازی یک سینمای خانگی مناسب هستند. همچنین اگر دوستی دارید که اهل گیم و بازی‌های الکترونیک است، داشتن یک پروژکتور به جذاب‌تر شدن بازی‌های کامپیوتری کمک می‌کند.

  1. سایر گجت‌های الکترونیکی (Electronic gadgets)

برندهای معتبری مثل شیائومی در سال‌های اخیر محصولات متنوعی را وارد بازار کرده‌اند. لیست گجت‌های الکترونیکی شیائومی به قدری گسترده است که تقریباً در همه زیر دسته‌ها می‌توانید ردی از آن پیدا کنید. برای مثال ریش‌تراش شیائومی، مینی پرینتر هوشمند، هدبند هوشمند، شب خواب بلوتوثی، ربات کنترلی و … جزء محصولاتی است که برای مردان جذاب خواهند بود. اگر نمی‌دانید کجا می‌توانید این ابزارهای جذاب را پیدا کنید، سری به نمایندگی رسمی محصولات شیائومی بزنید.

هدیه دیجیتال (لیست بهترین لوازم سال برای هدیه دیجیتال)

کادو دیجیتال برای دختران

تا اینجا از لوازم دیجیتال برای هدیه به مردان صحبت کردیم. در ادامه قرار است گجت‌هایی به شما معرفی کنیم که برای زنان و دختران جذاب هستند و میتوانید در زمره بهترین هدایای دیجیتالی قرار بگیرد

  1. ساعت یا مچ‌بند هوشمند

بازهم از ساعت‌های هوشمند می‌توانیم در این دسته نام ببریم. ساعت‌های هوشمند برای همه اشخاص محبوب هستند. به علاوه که گجتی کاربردی محسوب می‌شوند. به کمک یک مچ بند هوشمند می‌توانید وضعیت سلامتی‌تان را کنترل کنید، با گوشی هوشمند خود در ارتباط باشید، موسیقی گوش دهید و ورزش کنید. به خاطر همین گستردگی کاربردهاست که این محصولات دیجیتال را برای هدیه دادن به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  1. قلم نوری

بحث را قبل از اینکه به سمت قلم نوری ببریم، از موس‌های قدیمی شروع می‌کنیم. موس‌هایی که زیاد آن‌ها را دیده‌اید و با آن‌ها کار کرده‌اید. موس یک ابزار واسطه Widget Toolkit است برای ارتباط با کامپیوترهای شخصی و یا لپ‌تاپ‌های امروزی. با این توضیح، می‌توانیم بگوییم که قلم دیجیتال هم یک ابزار ارتباطی واسطه است. چیزی شبیه یک موس که پیشرفته‌تر شده، دقت بالاتری پیدا کرده و به همین جهت کاربردهای آن نیز افزایش یافته است، که به همین خاطر خرید قلم نورینیازی واجب برای طراحان گرافیکی شده. این کاربردها علاوه بر طراحی گرافیکی، برای آموزش از راه دور، ورود اطلاعات در اتوماسیون‌های اداری، کاربری عمومی و … نیز استفاده می‌شود .اگر دوستی دارید که اهل نقاشی دیجیتال digital painting است یا به طراحی علاقه دارد، خرید یک قلم نوری می‌تواند او را شگفت‌زده کند. البته قلم‌های نوری به عنوان هدیه روز معلم هم گزینه‌ی جذابی است. خصوصاً با رونق گرفتن آموزش مجازی در سال‌های اخیر. دو برند وکام و هویون جزء برندهای معروف برای خرید قلم‌های نوری هستند که برای خرید می‌توانید به سراغشان بروید. برای خرید قلم نوری ارزان و مطمئن، سری به سایت https://kemex.one بزنید.

  1. گجت‌ های الکترونیکی جذاب

از جمله لوازم دیجیتالی برای هدیه به زنان، گجت‌هایی است که برندهای مختلف در حال تولید آن هستند. از هدبندهای هوشمند گرفته تا مثلاً چراغ خواب‌های جذاب. پرینترهای قابل حمل، ربات‌های کنترلی، هدفون‌های هوشمند و غیره نیز ازجمله لوازمی است که برای هدیه به دوستتان جذاب خواهد بود.

هدیه دیجیتال (لیست بهترین لوازم سال برای هدیه دیجیتال)

هدیه الکترونیکی تولد

اگر به دنبال فهرستی از لوازم دیجیتال برای هدیه تولد هستید، می‌توانید به گزینه‌های جذاب‌تری نیز فکر کنید. برای مثال موارد زیر را می‌توانید در نظر بگیرید.

  1. کتابخوان الکترونیک

اگر دوست اهل کتابی دارید، خرید کتابخوان الکترونیک، از جذاب‌ترین گزینه‌ها لوازم دیجیتال برای هدیه است. کتابخوان الکترونیک گجتی است که برای خواندن فایل‌های الکترونیکی مناسب‌سازی شده است. به چشم آسیب نمی‌رساند و می‌تواند جای تمامی کتاب‌های کتابخانه را برای کاربر بگیرد. به علاوه که هدیه متفاوتی است و به راحتی در تولدها به چشم می‌آید. برند اونیکس بوکس، از برندهای محبوب book reader است. برای خرید این کتابخوان بهتر است به سراغ نمایندگی رسمی این برند بروید.

  1. محصولات شیائومی

در بین گجت‌های هوشمند شیائومی xiaomi هم گزینه‌های جذابی برای هدیه الکترونیکی تولد پیدا می‌شود. برای مثال چراغ خواب‌های شیائومی گزینه‌های جذابی از این نظر هستند. همچنین مثلاً ربات هوشمند شیائومی یا ربات نقاشی شیائومی از هدیه تولدهای متفاوت محسوب می‌شوند. مثال دیگر، هدفون بلوتوثی خواب شیائومی یا هدبند بلوتوثی آن است. اگر دوستتان اهل ورزش و فعالیت‌های روزانه است، خرید چنین هدیه دیجیتال می‌تواند یاد شما را تا همیشه در خاطرش نگه دارد.

از دیگر محصولات میتوان به کوله پشتی های شیائومی یاد کرد که از ویژگی ها بی نظیر آنها ضد آب بودن و غیر قابل پاره شدن می باشد

  1. محصولات گرافیکی

مانیتورهای طراحی و قلم‌های نوری Light pens ، جزء گجت‌های تازه‌ی بازار که میتواند برای هدیه الکترونیکی تولد مناسب باشد. از این ابزارها در نقاشی دیجیتال، تدریس آنلاین، سیستم‌های اتوماسیونی، طراحی و غیره استفاده می‌شود. دایره کاربردی بالا و قیمت‌های متنوع باعث شده تا این محصولات در لیست لوازم دیجیتال برای هدیه دیجیتال تولد قرار گیرند.

جمع بندی

خرید کادو هوشمند متفاوت برای تولدها و مناسبت‌های خاصی مثل تاریخ عقد، تاریخ آشنایی و … هر روز سخت‌تر می‌شود. به خصوص وقتی بخواهید به سراغ هدیه‌های تکراری و عمومی بازار بروید. اگر می‌خواهید در هدیه دادن متفاوت باشید، پیشنهاد ما رفتن به سراغ لوازم دیجیتال برای هدیه است. هدیه دیجیتال بین دیگران کمتر شناخته شده‌اند و گزینه‌های بکری برای هدیه دادن هستند. گجت‌های سلامتی شیائومی، اکسسوری‌های دیجیتال، کتابخوان الکترونیک، محصولات گرافیکی و... ازجمله محصولاتی هستند که به عنوان هدیه دیجیتال می‌توانید روی آن‌ها فکر کنید.

کد خبر 663937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.