عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم خردادماه

در این بسته خبری از آغاز جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه از قشم تا اجرای فاز نخست طرح لکه‌گیری خیابان‌ها در بوشهر و بازسازی بیش از ۲۵ طرح بازآفرینی شهری در اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه از سطح شهر

میرداد میردادی، شهردار قشم از آغاز عملیات جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه از سطح این شهر و انتقال آنها به مرکز نگهداری و ساماندهی این حیوانات خبر داد.

اجرای فاز نخست طرح لکه‌گیری خیابان‌ها در بوشهر

علیرضا پیشین زاده، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست لکه‌گیری آسفالت به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان در خیابان‌های پرتردد این شهر اجرایی شده و در ادامه نیز در سایر معابر عملیاتی می‌شود.

ارزش و معماری مقبره اوحدی در طراحی اجرای اوحدیه لحاظ می‌شود

شهرام مروتی، سرپرست شهرداری مراغه گفت: در طراحی دیوارهای در حال اجرای اوحدیه و بقیه بخش‌های آن باید به نوع معماری و ارزش مقبره توجه شود.

بازسازی بیش از ۲۵ طرح بازآفرینی شهری در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از اجرای ۲۵ طرح بازآفرینی شهری در محلات هدف و کم‌برخوردار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها از سه سال گذشته در اردبیل آغاز شده و تکمیل آنها نیازمند اعتبار لازم است.

پارکینگ مجموعه گردشگری شورابیل رایگان می‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل از رایگان شدن پارکینگ مجموعه گردشگری شورابیل خبر داد.

آماده هستیم هرماه یک پروژه عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم

علیرضا صفی پور، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گفت: با توجه به پیشرفت پروژه‌هایی که توسط این سازمان در حال انجام است از این ماه می‌توانیم هرماه یک پروژه عمرانی را آماده بهره‌برداری کنیم.

کد خبر 663924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.