مشکلات خیابان مولوی تهران هرچه سریع‌تر باید رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست تحولی بزرگ در شهر نداریم اما مشکلات خیابان مولوی تهران هرچه سریع‌تر باید رفع شود تا ساکنان این خیابان یک زندگی معمولی و بدون دغدغه نگهداشت‌شهر را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در یکصدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به لجن‌گرفتگی خیابان مولوی در ۵۰۰ متری ساختمان شهرداری مرکز اظهار کرد: مردم مدعی بودند که این نهر از چند سال پیش لایروبی نشده است، شهرداری قصد دارد که این نهر را عریض کند اما این کار رها شده و از بوی تعفن نمی‌توان یک دقیقه هم در محل توقف کرد.

وی افزود: درخواست تحول بزرگی در شهر نداریم اما مشکلات خیابان مولوی تهران هرچه سریع‌تر باید رفع شود تا ساکنان این خیابان یک زندگی معمولی و بدون دغدغه نگهداشت‌شهر را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس اداره خدمات شهری این منطقه باید هر ماه یک‌بار از این منطقه بازدید کند و از اوضاع مطلع شود، این شرایط قابل قبول نیست و باید با آن برخورد شود.

وی اضافه کرد: پروژه تعریض نهر خیابان مولوی تهران از سال گذشته آغاز شده و هنوز به نتیجه نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی قرار است به پایان برسد.

امانی تصریح کرد: در خیابان مولوی ترافیک سنگینی وجود دارد، بخشی که هنوز تعریض نشده، لجنی شده و مدت زیادی تمیز نشده است، لذا درخواست می‌کنم مسئولان ذی‌ربط این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز طی تذکری اظهار کرد: ۱۰ سال گذشته قرار بود بیت علامه عسگری تبدیل به خانه مفاخر شود اما هنوز تکلیف این موضوع مشخص نیست.

وی افزود: از شهروندان تهرانی دعوت می‌کنم دوشنبه، هشتم خردادماه در جشن امام رضایی‌ها شرکت کنند؛ پارکینگ و تمهیدات ترافیکی نیز در این خصوص اندیشیده شده است.

کد خبر 663904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.