شرایط بازنگری در پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ با رأی قطعی تخریب / آخرین مهلت آذر ۱۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: بر اساس دستور اعلام شده، پرونده‌های دارای رأی قطعی تخریب در کمیسیون ماده ۱۰۰ تا قبل از ۱۴۰۰ بنا به شرایطی مورد تجدیدنظر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در نطق پیش از دستور هشتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امروز خادمان حرم رضوی در صحن شورای اسلامی شهر حضور پیدا کردند تا جلسه شورا به نام امام رضا (ع) متبرک شود. امیدواریم زیر پرچم مقدس امام رضا (ع) حضوری مومنانه، صمیمانه و برادرانه داشته باشیم.

وی افزود: در جلسه امروز از ۲۱ دختر تأثیرگذار اصفهانی به‌عنوان نمایندگان جامعه دختران فعال، فرهیخته، نابغه و پرتلاش تجلیل کردیم، البته معتقد هستیم تعداد دختران تأثیرگذار اصفهان بسیار بیشتر است، اما در جلسه امروز از این جمع به‌عنوان نمونه‌ای از کل دختران فعال اصفهانی تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ تصریح کرد: بر اساس دستور اعلام شده، پرونده‌های دارای رأی قطعی تخریب در کمیسیون ماده ۱۰۰ تا قبل از ۱۴۰۰ بنا به شرایطی مورد تجدیدنظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۲، در تبصره شش‌بندی آمده است که ساختمان‌های دارای رأی قطعی تخریب اگر امکان ایستایی، ایمنی و بهداشتی داشته باشد، بازنگری می‌شود.

نورصالحی با بیان اینکه مالکان برخی مجتمع‌های مسکونی سال‌ها درگیر این موضوع بودند و این مهم فرصت خوبی برای رفع مشکلات شهروندان است، خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به کارگروه ایجاد شده، به همه این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود،.

وی گفت: این قانون محدودیت زمانی دارد و تا آذرماه امسال باید تکلیف ساختمان‌های موردنظر روشن شود، لذا امیدواریم شهرداری اصفهان در اجرای این دستور پیشتاز باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: البته این نکته وجود دارد که درآمدهای حاصل از این تبصره باید در حوزه حمل‌ونقل هزینه شود، بنابراین این فرصتی برای مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: در جلسه تلفیق هفته گذشته حدود ۱۲ تاکید از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد که در قالب نامه‌ای به شهردار اصفهان ارسال شده است، لذا بر اساس این تأکیدات، دستور مورد نظر درباره بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ باید به نفع مردم و شهرداری به‌نحو مطلوب اجرا شود.

کد خبر 663872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.