لزوم تشکیل کارگروه قانون بند «ت» تبصره ۶/ فرهنگ‌سازی، راهکار کاهش هزینه‌های شهر است

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، اجرای قانون بند «ت» تبصره ۶ در سال‌جاری را مورد توجه قرار داد و گفت: با وجود این ظرفیت قانونی و محدودیت زمانی، هرچه سریع‌تر باید کارگروهی در این زمینه تشکیل شود تا بتوان از فرصت باقی‌مانده بهترین استفاده را برد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسین صابری با اشاره به اهمیت تدوین سامانه‌های جامع درآمد و املاک در شهرداری قم اظهار کرد: این سامانه‌ها در کنار گزارش‌گیری درست و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی، موجب شفافیت نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در زمینه تحقق درآمد و نحوه هزینه‌کرد برنامه و راهکار ارائه شود، افزود: داشتن راهبرد مشخص سبب برنامه‌ریزی درست و ایجاد نقشه راهی مطمئن برای پیشبرد برنامه‌ها می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، اجرای قانون بند «ت» تبصره ۶ در سال‌جاری را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود این ظرفیت قانونی و محدودیت زمانی، هرچه سریع‌تر باید کارگروهی در این زمینه تشکیل شود تا بتوان از فرصت باقی‌مانده بهترین استفاده را برد.

وی افزایش هزینه‌های خدمات شهری را نگران‌کننده دانست و گفت: این هزینه‌ها هرروز در حال افزایش است و با توجه به منابع، باید برنامه‌ریزی مشخصی برای هزینه‌کرد درست این منابع در حوزه خدمات شهری صورت گیرد که یکی از این موارد می‌تواند افزایش فرهنگ‌سازی و فرهنگ شهروندی باشد.

کد خبر 663794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.