از کیفیت هتل های ایرانی چقدر خبر دارید؟

معمولا رزرو هتل یکی از اولین اقداماتی است که مسافران و گردشگران قبل از آغاز سفر انجام می‌دهند.

بسیاری از افراد با هتل‌ها، کیفیت، امکانات و منوی رستوران‌های آن‌ها آشنایی کافی ندارند که ممکن است اقامت مسافران را با مشکلاتی مواجه کنند. بنابر این هر گردشگری برای داشتن اقامتی راحت، همراه با اطمینان خاطر و آرامش، نیاز به آگاهی درباره هتل‌ها دارد. در ادامه سعی کردیم به معرفی هتل دیانا پلاس قشم، هتل گاردنیا کیش و هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان که به ترتیب در شهرهای پرطرفدار جزیره قشم، جزیره کیش و اصفهان هستند بپردازیم.

هتل دیانا پلاس قشم

هتل دیانا پلاس قشم یکی از هتل‌های نوساز جزیره‌ قشم برای اقامت در این جزیره زیبا است. این هتل در سال ۱۴۰۰ در ۴ طبقه با ۶۳ باب و سوییت افتتاح شده و بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل ۳ ستاره دیانا پلاس، طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد و مکانی مناسب برای اقامت چند روزه است. این هتل تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی را برای می‌همانان فراهم می‌کند تا در زمان اقامتشان، بهترین لحظات را سپری کرده و در راحتی کامل باشند. گردشگران و مسافران، هتل دیانا پلاس را جز بهترین و عالی‌ترین هتل‌های ۳ ستاره قشم معرفی می‌کنند.

هتل دیانا پلاس قشم مانند عالی قاپو در اصفهان اتاق‌های نو و تمیز و سوئیت‌های متراژ وسیعی دارد. اتاق‌های آن به صورت دو تخته و سه تخته و سوئیت‌های سه تخته و چهار تخته هستند. از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون و تلفن در اتاق‌ها اشاره کرد. اگر کیفیت خدمات‌رسانی، به صرفه بودن هزینه، تمیزی اتاق‌ها، شیک بودن اتاق‌ها و برخورد کارکنان برایتان مهم است، رزرو هتل دیانا پلاس انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت رزرو این هتل در مقایسه با هتل‌های هم رده بسیار مناسب و متوسط است و در برخی از ایام کم تردد، شامل تخفیف‌های ویژه‌ای است که به مهمانان ارائه می‌دهد.

از کیفیت هتل های ایرانی چقدر خبر دارید؟

همچنین این هتل به نقاط مهم و دیدنی شهر دسترسی بسیار خوبی دارد. فاصله هتل دیانا پلاس قشم با مکان‌های دیدنی مانند بازار سنتی قشم، بازار بین‌المللی ستاره، مجتمع تجاری خلیج فارس، پارک زیتون، مجتمع تجاری سیتی سنتر، ساحل صخره‌ای خرچنگ و... با ماشین حدود ۲۰ دقیقه است.

هتل گاردنیا کیش

مجموعه تفریحی، اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع واقع در بلوار هرمز جزیره کیش در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. ساختمان این هتل دو فاز دارد که فاز اول آن واحدهای ویلایی داشته که در محوطه‌ی هتل قرار دارند. همچنین فاز دوم آن در سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرده و ساختمانی ۴ طبقه است. این هتل با فضایی سبز و زیبا شامل ۸۵ واحد اقامتی و ۱۵۰ تخت بوده که در سال ۱۳۹۵ برای ارتقای سطح کیفی، بازسازی آن کاملا انجام شد. فضای محوطه این هتل با آلاچیق‌ها و کوزه‌های زیبایی که در آن وجود دارد؛ حال و هوای سنتی دارد و مکانی زیبا برای عکسبرداری است.

این هتل امکانات متعددی مانند رستوران، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سالن بیلیارد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، پذیرش شبانه روزی، فوتبال دستی، تاکسی سرویس، چشم انداز رو به حیاط، فضای سبز و... را داراست. هتل گاردنیا در قسمت شرقی کیش قرار دارد که فاصله آن با ساحل و دریا به گونه است که با پای پیاده نمی‌توان به آن جا رفت و می‌توانید با اجاره اسکوتر برقی و دوچرخه به آن جا بروید. نزدیک‌ترین ساحل به هتل، ساحل مرجان است که در عرض چند دقیقه می‌توانید به آن جا برسید. این هتل به بازارهای پردیس ۱ و ۲ و کوروش مال بسیار نزدیک است.

از کیفیت هتل های ایرانی چقدر خبر دارید؟

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۴۵، در خیابان کوالالامپور احداث و افتتاح شد. ساختمان چهار طبقه هتل با ۱۰۶ اتاق و سوئیت، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. تمامی اتاق‌های این هتل تهویه طبیعی دارند و بنا به انتخاب شما، پنجره‌های آن‌ها می‌توانند چشم انداز سرسبز رو به خیابان، پاسیو و یا گلخانه داشته باشند.

یکی از مزیت‌های رزرو هتل عالی قاپو اصفهان، تنوع موجود در رستوران‌های ایرانی و فرنگی آن است. از طعم غذاهای ایتالیایی در رستوران ونیز هتل، تا طعم غذاهای ایرانی در رستوران پارسه هتل را می‌توانید تست کنید. استخر و سونا موجود در هتل می‌تواند خستگی روز را از تن شما دور نماید. میزبانی مناسب برای برگزاری کنفرانس، هیئت کاری، همایش و ضیافت‌ها را می‌توانید به سالن همایش مرمر بسپارید.

دسترسی آسان به اماکن تاریخی و فرهنگی اصفهان، به دلیل قرارگیری هتل در قلب خیابان چهارباغ عباسی برای شما وجود دارد. با چند دقیقه پیاده روی به همراه خانواده می‌توانید از سی و سه پل، عمارت چهلستون، پارک و کاخ هشت بهشت و میدان زیبای نقش جهان بازدید کنید. وجود فروشگاه‌ها با محصولات متفاوت، صنایع دستی و سوغات با کیفیت‌های متنوع در جوار هتل، یک تجربه منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به خرید است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌ها در شهرهایی که گردشگران و مسافران زیادی دارد بپردازیم. پس از آشنایی با این هتل‌ها، شما می‌توانید با خیال آسوده‌تری سفر کنید. هتل‌های معرفی شده برای رفاه حال میهمانان، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

کد خبر 663749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.