نام‌گذاری چهارراه آتشگاه _ وحدت به‌نام «شهدای گورتان»

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به درخواست مردمی محله گورتان، در صورت تأیید شورای نام‌گذاری معابر شهر، نام چهارراه آتشگاه_ وحدت، به‌نام چهارراه شهدای گورتان تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس محله گورتان با اشاره به اهمیت پاسداشت نام شهدا اظهار کرد: امروزه دشمنان اسلام و قرآن از خون و نام شهدا واهمه دارند، چراکه نام شهدا حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و راهی روشن در مسیر آیندگان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان این مرزوبوم را با فرهنگ جهاد و شهادت بیگانه کند، افزود: مردم با بصیرت کشور همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده و به دنیا ثابت کرده‌اند که با حمایت از ولایت راه شهدا را ادامه می‌دهند تا خیال خام دشمنان باطل شود.

مدیر منطقه ۹ اصفهان با تاکید بر اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است، گفت: محله گورتان به‌عنوان یکی از محلات منطقه ۹ بیش از ۷۵ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سهم بزرگی در استقلال، بزرگی و عزت کشور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم به‌کار گیریم تا بتوانیم دِین خود را به آنان ادا کنیم.

قاضی‌عسگر ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس محله گورتان گفت: با توجه به درخواست مردمی محله گورتان، در صورت تأیید شورای نام‌گذاری معابر شهر، نام چهارراه آتشگاه_ وحدت، به‌نام چهارراه شهدای گورتان تغییر خواهد کرد.

کد خبر 663648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.