احیای بازار قدیم شهر در دستور کار ستاد بازآفرینی است

شهردار خوانسار گفت: طرح مطالعاتی احیای بازار در دستور کار ستاد بازآفرینی شهری قرار دارد و امید است بتوانیم مطالبه دیرین اصناف و بازاریان را محقق و این بازار قدیمی را مرمت کنیم.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در هفته فرهنگی خوانسار، نخستین جشنواره نان و ثبت نان خوانساری در میراث ناملموس کشور با مشارکت اصناف و اتحادیه قنادان انجام و افق جدیدی در صنایع شیرینی‌پزی گشوده شد.

وی با اشاره به احیای بازارهای قدیمی شهر خوانسار، افزود: احیای بازار قدیم خوانسار از مطالبات اصناف و بازاریان است و پیشبرد اهداف مدیریت شهری باید با همکاری اتاق اصناف محقق شود.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی احیای بازار در دستور کار ستاد بازآفرینی شهری قرار دارد و امید است بتوانیم مطالبه دیرین اصناف و بازاریان را محقق کنیم.

احمدی از جانمایی و نصب تابلوی جدید بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: تعویض تابلوهای بلوارهای سردار شهید حسنی، سردار شهید میرشفیعی، بلوار جانبازان و میدان گلزار شهدای سنگ شیر در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعویض پرچم قبور مطهر شهدا همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر انجام شد، گفت: تعویض پرچم قبور مطهر شهدا در بوستان شهر، گلستان شهدا، قبور شهدای گمنام سرچشمه و قبور مطهر شهدا واقع در محله‌های وادشت، پایتخت، باباسلطان، عمادیه و بعثت انجام شد.

شهردار خوانسار گفت: نام‌گذاری معابر به نام شهدا در چند سال گذشته توانسته است چهره شهر را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت سوق دهد و یادآور نقش مردم شهر خوانسار در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

کد خبر 663626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.