جانباز و آزاده دفاع مقدس مسجدسلیمانی آسمانی شد

یکی دیگر از جاماندگان قافله شهدا از شهرستان مسجدسلیمان پس از چند دهه فراق یاران و دوستان، آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش ایمنا، مهران رضایی یکی از جاماندگان قافله شهدا از شهرستان مسجدسلیمان پس از چند دهه فراق یاران و دوستان، آسمانی شد و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی در دوران هشت سال دفاع مقدس که نوجوانی ۱۵ ساله بود به همراه دیگر نوجوانان شهر مسجدسلیمان از سوی بسیج راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و منطقه عملیاتی شیب میسان در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت دشمن درآمد.

این دلیرمرد بختیاری حدود هشت سال در اسارت نیروهای بعثی قرار داشت و بر اثر شکنجه به درجه جانبازی نائل آمد که پس از ۴۱ سال از زمان اسارت دوری دوستان و هم‌رزمان شهید را تاب نیاورد و به آسمان پر کشید.

آیین تشییع پیکر پاک جانباز و آزاده دفاع مقدس مسجدسلیمانی همزمان با دهه کرامت در زادگاهش برگزار شد و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان، در خانه ابدی خود آرام گرفت.

جانباز و آزاده دفاع مقدس مهران رضایی در یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و در نوجوانی برای نبرد با دشمن رهسپار جبهه شد.

این دلیرمرد خوزستانی در بیست‌ویکم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۱ منطقه عملیاتی شیب میسان در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت دشمن درآمد و بیست‌وهفتم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ بعد از گذشت ۲۷۴۶ روز از اسارت آزاد شد و به خاک وطن بازگشت.

منبع: فارس

کد خبر 663589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.