کوین یامگا به فینال جام‌حذفی رسید؟

کوین یامگا پس از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت به‌علت مصدومیت، به ایران بازگشته و به احتمال فراوان در فینال جام‌حذفی مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صد را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر و نتیجه یک بر صفر در برابر استقلال به پیروزی رسید. اما علاوه‌بر شکست آبی‌های پایتخت در این جدال حساس و مهم، یک مصدوم هم روی دست ریکاردو ساپینتو اضافه شد.

کوین یامگا مدافع / مهاجم یا همان آچارفرانسه استقلال که طی مدت دو فصل اخیر همواره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است در بازی دربی شماره صدم به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دیگر نتوانست ادامه دهد، پس از بررسی‌ها و با اعلام کادرپزشکی و آزمایشات مربوطه، مشخص شد که از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده است و هفته‌های پایانی لیگ را به‌طور کامل از دست داد.

حالا پزشکان فرانسوی مجوز بازی کوین یامگا برای استقلال را صادر کرده‌اند و بدین ترتیب او بدون هیچ مشکلی در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو قادر است در مصاف چهارشنبه هفته پیش‌رو در فینال مهم جام‌حذفی مقابل پرسپولیس در ترکیب تیمش به میدان بیاید.

کوین یامگا هر روز برای رفع مصدومیت خود مشغول تمرین با مربیان اختصاصی بود و در نهایت هم برای فینال‌حذفی خود را به تهران رساند. البته امروز استقلال تمرین ندارد اما کوین به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز این تیم تمرین خواهد کرد تا عقب‌ماندگی بدنی خود را جبران و روز چهارشنبه در ترکیب تیم استقلال به میدان بیاید. یامگا فردا به‌طور حتم در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

کد خبر 663537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.