دربی پایتخت این‌بار در فینال جام‌حذفی/ میزبانی آبی‌ها روی کاغذ و تقسیم مساوی سکوها

با صعود پرسپولیس به فینال جام‌حذفی، دربی پایتخت قهرمان این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد؛ میزبان این بازی روی کاغذ استقلال است اما سکوها به‌صورت مساوی میان هواداران دو تیم تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس تهران امروز _پنج‌شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۲_ در نیمه‌نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس‌قوامین برابر یکدیگر رویارویی کردند و این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که با نتیجه سه بر یک از سد تیم چغر ساکت الهامی گذشتند تا به فینال جام‌حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ صعود کنند.

گفتنی است فینال جام‌حذفی روز _چهارشنبه دهم خردادماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که طبق قرعه‌کشی انجام‌گرفته، استقلال در این مسابقه روی کاغذ میزبان است. البته میزبانی فینال هیچ مزیتی نسبت به میهمان ندارد و فقط برای تعیین رختکن و نیمکت تیم‌های میزبان و میهمان است.

ضمن اینکه تماشاگران هر دو تیم به‌طور مساوی (۵۰-۵۰) ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خواهند گرفت. همچنین نشست‌های خبری سرمربیان نیز قرار است در سازمان لیگ فوتبال برگزار شود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته استقلال با پیروزی آسان و مقتدرانه مقابل نساجی به فینال صعود کرد و امروز هم پس از اینکه پرسپولیس با غلبه‌بر هوادار فینالیست شد، فینالیست‌های جام‌حذفی مشخص شدند تا دربی ۱۰۱ پایتخت را چهارشنبه هفته آینده مشاهده کنیم که یا قرمزها را به دبل قهرمانی می‌رساند و یا استقلال فصل را با جام به پایان خواهد رساند.

کد خبر 663491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.