"قالیباف" آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم طبس را زیارت کرد

‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در بدو ورود به طبس، آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم را زیارت کرد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در ادامه سفر به خراسان جنوبی با همراهی استاندار این استان، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استان و شهرستان در آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم حضور یافت و با حضور بر مزار شهدا در این مکان مقدس، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بدو ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم، شماری از شهروندان طبسی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. این شهروندان در دیدارهای چهره به چهره با رئیس مجلس که استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، امام جمعه و فرماندار طبس و جمعی از مسئولان حضور داشتند، مشکلاتی از جمله وضعیت قراردادهای کارگری، ساماندهی مشاغل، مطالبات بازنشستگان، کمبود تجهیزات پزشکی در طبس، مشکلات مربوط به ساخت مسکن و دریافت وام را بازگو کردند و خواستار رسیدگی به آنها شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با توقف در صحن آستان امامزاده و شنیدن مشکلات و مطالبات این افراد، برای پیگیری آن‌ها قول مساعد داد.

حضور در نشست شورای اداری با حضور مسئولان استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات غرب خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های رئیس مجلس در طبس است.

وی صبح امروز وارد بشرویه شد و در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید این شهرستان سخنرانی کرد.

قالیباف در سفر به شهرستان بشرویه نیز با جمعی از مردم این شهرستان دیدار چهره به چهره داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 663467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.