کشف ۵ میلیارد کالای قاچاق روی سقف اتوبوس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله پنج میلیارد ریالی قاچاق در بازرسی ماموران این فرماندهی در بازرسی از سقف یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به بار یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از داخل جعبه و روی سقف اتوبوس یک دستگاه اسپیلت، یک حلقه ۱۰۰ متری شیلنگ، ۶۹۰ قوطی نوشیدنی، ۱۴۴ عدد روغن هیدرولیک، ۳۵ عدد رادیاتور و ۱۲ عدد فن کولر خودرو که همگی خارجی و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: محموله قاچاق توقیف، یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 663452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.