سپاه بازوی توانمند ولایت و رهبری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه سپاه بازوی توانمند ولایت و رهبری است، گفت: این نهاد مردمی که پشتوانه محکم و امیدبخشی برای ملت ایران محسوب می‌شود، باید به جایگاه خود افتخار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _ پنجشنبه چهارم خردادماه _ در دیدار با فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: سپاه نهادی مقدس است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس به جا گذاشت؛ نهادی مردمی که پشتوانه محکم و امیدبخشی برای ملت شریف ایران محسوب می‌شود باید به جایگاه خود افتخار کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری است و اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، تصریح کرد: دشمنان به اتحاد و همبستگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی بردند و در سال‌های اخیر شرایط سختی پیش آمد که با اتکا به فرامین رهبری و همت سپاه و نیروهای امنیتی و مرزداران از شرایط سخت عبور کردیم لذا افراد جامعه باید با الگو پذیری از مدافعین وطن، از ارزش‌ها دفاع کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: جذب و اختصاص اعتبار برای توسعه راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی استان، تکمیل تونل‌ها، احداث راه‌آهن، رفع مشکلات درمانی مردم، تکمیل بیمارستان‌ها و اختصاص تجهیزات به مراکز درمانی، تکمیل اماکن ورزشی، احداث چمن‌های مصنوعی، توسعه بخش کشاورزی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان چهارمحال‌وبختیاری، ضروری است.

وی گفت: تسهیل در ارائه خدمات توسط سازمان‌ها و ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی از طریق به‌کارگیری ظرفیت شوراهای اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران، مدال‌آوران و هیئت‌های ورزشی مؤثر است.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از ارکان توسعه پایدار در نظام‌های سیاسی دنیا مشارکت مردم در سیاست از طریق نهادهای واسط بین دولت و مردم است، تصریح کرد: اگر بهترین دولت‌ها و باکارآمدترین سیاست‌ها را داشته باشیم باید حلقه واسط و ارتباط بین دولت و مردم شکل گیرد تا دولت بتواند سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار از خانواده شهید مدافع وطن محمد گودرزی و فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 663439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.