ایمنی بوستان‌های شهر تهران باید مورد توجه باشد

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی در بوستان‌ها ضروری است، گفت: در بازدید از بعضی بوستان‌های تهران مشاهده شد که کابل‌های برق رها شده و خطرساز است، لذا سازمان بوستان‌ها باید در راستای افزایش ایمنی تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بابایی امروز_ پنج‌شنبه چهارم خردادماه_ در جلسه کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، با بیان اینکه ضرورت رعایت HSE در بوستان‌ها مورد تاکید است، اظهار کرد: HSE مجموعه‌ای از فرایندها و روش‌ها برای شناسایی خطرات احتمالی یک محیط معین است و بهترین روش‌ها را ارائه می‌دهد تا از شدت این خطرات بکاهد یا آن‌ها را حذف کند.

وی افزود: طی سال‌های گذشته اتفاق‌ها و حوادث متعدد و ناگواری در بوستان‌های پایتخت به دلیل رعایت نکردن مسائل مربوط به HSE رخ داد و موجب مرگ تعدادی از کودکان شده است.

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدید از بعضی بوستان‌های تهران مشاهده شده که کابل‌های برق رها شده و خطرساز است و ایمنی مراجعان به ویژه کودکان را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ایمنی کارگران فضای سبز و کارکنان در بوستان‌های شهر خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم است و از سازمان بوستان‌ها درخواست می‌کنم در راستای افزایش ایمنی تلاش کنند.

کد خبر 663431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.