وای‌فای رایگان برای منچستری‌ها

شورای شهر منچستر اعلام کرده است که از طریق مجموعه‌ای از صفحه‌های تبلیغاتی شهری، وای‌فای رایگان در سطح شهر ارائه می‌کند تا "شمولیت دیجیتال" را برای همه شهروندان تقویت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شمولیت دیجیتال به فعالیت‌های لازم برای اطمینان از دسترسی و استفاده همه افراد و جوامع، از جمله محروم‌ترین افراد، به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات اشاره دارد. بر اساس تصمیمات جدید شورای شهر منچستر، پنل‌های اطلاعات شهری موجود موسوم به (CIP) به عنوان بخشی از استراتژی شهر دیجیتال شورای محلی، اینترنت رایگان را برای همه شهروندان فراهم خواهند آورد.

۲۲ صفحه نمایش در این شهر وجود دارد که پیام‌های اضطراری را نشان می‌دهند و میزان تردد شهری را اندازه‌گیری می‌کنند. شهروندان به‌راحتی می‌توانند از طریق کار با این صفحات نمایش به وای‌فای رایگان دسترسی داشته باشند.

وای‌فای رایگان برای منچستری‌ها

حسگرهای حرکتی در این پنل‌های شهری نیز میزان پیاده‌روی و جهت سفرهای شهروندان را اندازه‌گیری می‌کنند تا نوع تردد و میزان آن مشخص شود و به این ترتیب، برنامه‌های پیشنهادی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری توسط مسئولان ترسیم شود زیرا این شهر قصد دارد تا سال ۲۰۳۸ کربن‌صفر شود. در واقع رویکردهای آینده این شهر در راستای توسعه تردد سبز، از طریق داده‌های این تابلوها مشخص خواهد شد.

پنل‌های شهری هوشمند علاوه بر خدمات ذکر شده، قابلیت نمایش پیام‌های ضروری و انعکاس آن به شهروندان را نیز دارد به طوری که می‌توان از آن‌ها برای اعلان شرایط اضطراری و ارسال پیام‌های هشدار نیز بهره برد و به این ترتیب در کمترین زمان، بیشترین بهره اطلاعاتی را برد. این صفحات هوشمند، مدیران را در برنامه‌ریزی آینده برای طیف گسترده‌ای از خدمات یاری می‌کند.

وای‌فای رایگان برای منچستری‌ها

کد خبر 663370

برچسب‌ها