تعطیلی ۱۶۴ کارگاه ساختمانی متخلف در ۲ ماه ابتدایی امسال

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر، گفت: در این زمینه ۱۲۶۸ مورد اخطاریه صادر و ۱۶۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دو ماه ابتدای سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۴۰۱۹ تذکر و ۸۸۱ اخطار صادر و تخلف ۳۵۹۹ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۸۰۷ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۲۹۱ مورد نیز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر، ۹۸ اخطاریه صادر و ۲۹ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت، ۴۵۹ دست‌فروش و ۳۲۴ نفر متکدی ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه طی دو ماه نخست سال‌جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۸۰ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۱۰۵ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۵۵۷ ساختمان، تبدیل وضعیت ۱۹۹ ساختمان و فعالیت ۲۴۴۲ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: دو ماه ابتدایی امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۳۰ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۱۳۲ رأی اجرا شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دو ماه نخست سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۲۲۴ رأی اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی، اظهار کرد: در این زمینه ۱۲۶۸ مورد اخطاریه صادر و ۱۶۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 663285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.