تجلیل از شوراهای آموزش‌وپرورش برتر شهرستان‌های استان اصفهان

در گردهمایی فرمانداران استان با حضور استاندار اصفهان از شوراهای آموزش‌وپرورش برتر شهرستان‌های استان تجلیل شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آئین تجلیل از شوراهای آموزش‌وپرورش برتر شهرستان‌های استان اصفهان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش‌وپرورش استان، اظهار کرد: علی‌رغم فعالیت‌های بسیار، اما با نگاهی به جامعه دانش‌آموزی متوجه می‌شویم که کارهای زمین‌مانده‌ای داریم که امروز نیاز اصلی دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: البته ذخیره‌های خوبی در حوزه فرهنگیان داریم؛ بسیاری از دبیران و معلمان عزیز به حوزه آموزش‌وپرورش نگاه تمدنی دارند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در مدیریت ارشد کشور نیز همین نگاه تمدنی وجود دارد همچنین رهبر معظم انقلاب نیز مادام نسبت به این جهت‌گیری متذکر می‌شوند و رهنمود می‌دهند.

وی گفت: در مجموعه آموزش‌وپرورش و در مسائل مربوط به این حوزه بایستی کارویژه‌ای را در استان تعریف کنیم.

مرتضوی افزود: کارهای خوبی در حوزه‌های زیرساختی و تأمین نیرو انجام‌شده اما ایجاد کردن انگیزه حرکت برای معلمان ضروری است تا معلمی برای آنان فقط یک شغل نباشد.

وی با تأکید بر نگاه عملیاتی در این حوزه گفت: نگاه عملیاتی بدین معناست که شورای آموزش‌وپرورش به‌عنوان سرآمدترین جلسات ما قرار بگیرد و با تصمیمات به‌هنگام و کارشناسی شده همراه باشد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: ازاین‌رو انتظار می‌رود فرمانداران نیز حضور فعال در این حوزه را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است: در این مراسم از فرمانداران (رؤسای شوراهای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها) و رؤسای اداره آموزش‌وپرورش (دبیران شوراهای) شهرستان‌های اصفهان، برخوار، تیران و کرون، نجف‌آباد، گلپایگان و مبارکه به‌عنوان شوراهای آموزش‌وپرورش برتر استان تجلیل شد.

همچنین از فرمانداران شهرستان‌های دهاقان، تیران و کرون، خوانسار، آران و بیدگل و جرقویه نیز به دلیل اقدامات ارزنده در تجلیل و تکریم از معلمان، تقدیر شد.

کد خبر 663282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.