سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، فرارسیدن سوم خردادماه مصادف با سال‌روز آزادسازی خرمشهر را به ملت غیور ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا میرحیدری؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سال‌روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«سوم خردادماه یادآور خون‌های پاک دلاور مردانی است که در راه دفاع از شرف و ارزش‌های ایران عزیز اسلامی و تدریس عشق و آزادگی در خرمشهر بر زمین جاری شد. در این روز رزمندگان جان بر کف این آب و خاک توانستند به نصرت و مدد الهی صدام و رژیم بعث عراق که از هر جهت از سوی ابرقدرت‌های جهان حمایت می‌شدند را از پای درآورند و اجازه ندهند ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانه بیفتد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای گران‌قدر به خصوص شهدای عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، فرارسیدن سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت غیور ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همگان را در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.»

کد خبر 663260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.