لزوم اجرای پروژه‌های روگذر و زیرگذر در شهرکرد برای رفع مشکلات ترافیکی

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشترین گره ترافیکی خیابان کاشانی در چهارراه دولت، چهارراه هواپیمایی و سپس خیابان آیت‌الله طالقانی به خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد است، لذا باید بر اساس اولویت، اجرای پروژه روگذر و زیرگذر را برای رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار دهیم.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _چهارشنبه سوم خردادماه_ در نشست شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: شورای اسلامی یک سازمان مردم نهاد است و سعی ما بر این بوده که رسالت خود را انجام دهیم و رضایت مردمی را کسب کنیم.

وی افزود: با برگزاری جلساتی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال‌وبختیاری، مشکلات را پیگیری و صدای مردم را به آن‌ها می‌رسانیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه پروژه‌های ناقص در این شهر تکمیل و پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی شده است، ادامه داد: ایجاد قبور دو طرفه و دیواره سبز آرامستان و ارائه ایده برای توسعه فعالیت‌های خدمات شهری شهرکرد نیز انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرکرد گفت: بیشترین گره ترافیکی خیابان کاشانی در چهارراه دولت، چهارراه هواپیمایی و خیابان آیت‌الله طالقانی به خیابان آیت‌الله کاشانی است، بنابراین باید بر اساس اولویت، اجرای پروژه روگذر و زیرگذر را برای رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار دهیم.

وجود استراحتگاه برای مراکز درمانی شهرکرد ضروری است

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر اینکه شهرک منظریه این شهر با مواردی از جمله نداشتن تعداد کافی مدرسه و مراکز بهداشتی روبه‌رو است، اظهار کرد: راه‌و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات شهری به شورای شهرکرد کمک کند.

وی افزود: استراحتگاه مراکز درمانی مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری و آزادسازی زمین‌های شهری برای توسعه ساخت‌وسازها ضروری است.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه حفظ املاک شهرداری این شهر و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان به‌عنوان اولویت اصلی شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری در حال پیگیری است، تصریح کرد: در این راستا از توان کارشناسان، متخصصان، صاحب‌نظران، معتمدان، افراد ذی‌نفوذ و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری باید بهره‌گیری و استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه بودجه در طرح‌های عمرانی زیرمجموعه سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد باید مورد توجه قرار گیرد.

بیگی تاکید کرد: تکمیل جدول‌کاری‌ها و پیاده‌راه‌سازی‌ها باید به‌عنوان فعالیت‌های عمرانی شاخص در برنامه‌های اولویت‌دار قرار گیرد.

بودجه شهرداری شهرکرد با سرفصل‌های مشخص در شهر هزینه شده است

داوود نجفی، رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: میزان بودجه شهرداری این شهر با سرفصل‌های مشخص و تحقق یافته در شهر هزینه شده است.

وی تاکید کرد: تعامل مسئولان تمام واحدها، مدیریت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد به تسریع در روند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری کمک می‌کند تا پیشرفت قابل توجهی شکل گیرد.

کد خبر 663202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.