سجده شکر رونالدو به سبک بازیکنان مسلمان + فیلم

در چارچوب رقابت‌های لیگ عربستان‌، تیم النصر با گلزنی رونالدو مقابل الشباب به برتری رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ فوتبال عربستان، سه‌شنبه شب النصر به مصاف الشباب رفت و به برتری ۳ بر ۲ رسید. النصر در حالی پیروز مسابقه شد که تا دقیقه ۴۰ با دو گل از حریف خود عقب بود اما توانست طی ۱۵ دقیقه، بازگشتی مهم را رقم زند و با سه گل، سه امتیاز ارزشمند و حیاتی را به‌دست آورد.

رونالدو در این مسابقه گل سوم و برتری النصر را به زیبایی وارد دروازه الشباب کرد. النصر با این برد ۶۳ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. الاتحاد با ۶۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، شادی گل خاص و خبرساز کریستیانو رونالدو دارنده پنج توپ طلا بود. CR7 به سبک بازیکنان مسلمان سجده شکر به‌جا آورد و کاربران زیادی از کشورهای عربی و اسلامی، خوشحالی بعد از گل رونالدو را بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

در این میان تعدادی از کاربران فضای مجازی هم با اشتراک‌گذاری سجده شکر رونالدو، ابراز امیدواری کرده‌اند که او مسلمان شود.

علی العنزی، خبرنگار مطرح عربستانی در توئیتر خود نوشت: خوشحالی بعد از گل پیروزی رونالدو سجده شکر بود. امیدوارم خداوند اسلام را به قلبش هدایت کند. خوشحالی بزرگی انجام داد.

از سوی دیگر کاربران متعدد عربستانی و رسانه‌های معروف عربی با انتشار سجده شکر فوق ستاره پرتغالی بعد از گل پیروزی، ابراز امیدواری کردند دارنده پنج توپ طلای بهترین بازیکن دنیا، در سرزمین وحی به اسلام روی بیاورد.

نمونه‌ای از واکنش گسترده به این خوشحالی رونالدو را می‌بینید؛

رونالدو

کد خبر 663192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.