ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر ایجاد سایت جدید هسته‌ای گفت: فعالیت‌های ایران مطابق با موازین آژانس بین المللی انرژی اتمی و پادمان است.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ادعای رسانه‌های خارجی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته کوه‌های زاگرس اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌ها است که با طرح این سخنان بیهوده، علیه ایران فضاسازی می‌کند.

وی چنین مواردی را عملیات روانی دشمن دانست و افزود: هرگاه شرایط در منطقه و محیط بر صهیونیست‌ها تنگ و سخت می‌شود، این عملیات‌های روانی و ادعاها را تشدید می‌کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند، تصریح کرد: هرگاه بخواهیم فعالیتی انجام دهیم، تنظیمات آن را با آژانس برقرار خواهیم کرد و مطابق آن عمل می‌کنیم.

وی گفت: صهیونیست‌ها در فرآیندهای طی شده گذشته، همواره نوعی برتری‌جویی داشتند و سعی می‌کردند با جوسازی و عملیات روانی، فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند. آن‌ها در ماه‌های اخیر با موفقیتی مواجه نشدند و شکست خوردند و اکنون به مطالب جدید روی آورده‌اند. این موضوعات همان مطالب مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 663180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.