محبوسی یک مرد در دیواره‌های پرتگاهی کوه صفه / واژگونی خودرو در بزرگمهر حادثه آفرید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات دو حادثه گمراهی از مسیر و محبوسی یک مرد در دیواره‌های پرتگاهی کوه صفه و واژگونی تیبا در بزرگمهر را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۸ روز _یکشنبه یکم خردادماه_ گمراهی از مسیر و محبوسی یک مرد در دیواره‌های پرتگاهی کوه صفه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ تخصصی نجات مستقر در کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شد، افزود: با توجه به تاریکی هوا و بالا بودن وزن فرد حادثه‌دیده، شخص محبوس شده با رعایت تمام اصول ایمنی به محل امن منتقل شد و مأموریت مذکور ساعت ۲۱:۳۰ به پایان رسید.

واژگونی خودرو و محبوس شدن یک نفر در آن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۰۲:۲۶ بامداد امروز _سه‌شنبه سوم خردادماه_ حادثه تصادف خودروی سواری تیبا و محبوس شدن یک زن در آن در محدوده زیرگذر بزرگمهر به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی این سازمان از ایستگاه‌های شماره چهار و پنج به محل حادثه اعزام و مصدوم این رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 663155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.