توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و زیستی در محلات کم‌برخوردار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و زیستی در محلات کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _چهارشنبه سوم خردادماه_ در رزمایش بزرگ کریمانه، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، رزمایش بزرگ کریمانه طرح ملی ۲۰۲۰ با همت اعضای جمعیت هلال‌احمر در قالب بسته‌بندی و توزیع بسته‌های حمایتی در محلات کم‌برخوردار چهارمحال‌وبختیاری اجرا شد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر متولی فعالیت در پنج محله کم‌برخوردار استان است و با راه‌اندازی خانه‌های هلال با ارائه آموزش‌های مختلف امدادی و کمک‌های اولیه و برگزاری طرح‌های مختلف نسبت به توانمندسازی افراد در این محلات اقدام می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و زیستی دو میلیارد تومان است، اضافه کرد: این بسته‌ها در محلات کم‌برخوردار و تمامی شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در ادامه فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر است که در طول سال برگزار خواهد شد، گفت: خیران و سایر افراد برای شرکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال‌احمر نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، اقدام کنند.

مثنوی با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، حدود یک هزار بسته معیشتی و زیستی در محلات کم‌برخوردار استان توزیع شد، اضافه کرد: فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر مختص امدادرسانی در حوادث نیست و این جمعیت در بخش‌های مختلف آموزشی، امدادی، بهداشتی و فرهنگی فعالیت‌های مختلفی را دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه ۲۲ پایگاه امدادی ثابت این جمعیت در استان فعال است و یک هزار امدادگر دارای درجه امدادی در این پایگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: شعب جمعیت هلال‌احمر در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان فلارد فعال است و راه‌اندازی شعبه فلارد تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 663140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.