ارتباطات اصناف با شهرداری اصفهان تقویت می‌شود

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تقویت ارتباطات اصناف با شهرداری اصفهان گفت: همکاری‌ مشترک اتحادیه‌های اصناف با شهرداری اصفهان می‌تواند در انضباط شهری، زیبایی شهر و رعایت حقوق شهروندی کمک کند.

به گزارش ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه صنف میوه و سبزی‌فروش شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به نقش پررنگ و بی‌بدیل اتحادیه‌ها در پیشگیری از تخلفات شهری جلسه‌ای با هیئت رئیسه اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان شهر اصفهان برای تبادل نظر و ایجاد تعاملات این صنف با شهرداری اصفهان و جلوگیری از سد معبر مغازه‌های میوه‌فروشی برگزار شد.

وی افزود: ارائه آموزش قوانین به اصناف، پیگیری اتحادیه برای رعایت قوانین، ارائه تذکرها و آموزش به میوه‌فروشان سطح شهر برای رعایت حقوق شهروندی و باز کردن معبر عمومی از نکات حائز اهمیت است که باید با جدیت با همکاری اتحادیه و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان دنبال شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شد گشت‌های مشترک شهرداری و اتحادیه میوه‌فروشان راه‌اندازی شود و در صورت تخلف مغازه‌داران طبق قوانین توسط اتحادیه اعمال قانون انجام شود.

وی افزود: همکاری‌های مشترک اتحادیه‌ها با اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان می‌تواند در بهبود عملکرد برای حفظ انضباط شهری، زیبایی شهر و رعایت حقوق شهروندی کمک بسزایی داشته باشد.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برگزاری جلسات مشترک با اتحادیه‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا با همکاری اتحادیه‌ها شاهد کمتر شدن تخلفات و پیشبرد اهداف گام برداشته شود.

کد خبر 663113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.