رفع مشکلات ترافیکی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، مهمترین مطالبات شهروندان است

سرپرست شهرداری شهرضا گفت: مهم‌ترین مطالبات شهروندان در حوزه ترافیک، نیمه‌تمام ماندن پروژه آزادسازی خیابان‌ها است و امید می‌رود طبق پیش‌بینی‌ها بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها محقق شود.

امین‌الله تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع برای احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر جانمایی شده است و برای احداث این پارکینگ به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین مشکلات شهری که شهروندان نیز مطالبه دارند در حوزه ترافیک شهر و نیمه‌تمام ماندن پروژه آزادسازی خیابان‌ها است، رفع این دو مشکل شهری در برنامه کاری من است و امید می‌رود طبق پیش‌بینی‌ها بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها محقق شود.

سرپرست شهرداری شهرضا با بیان اینکه ارتقای وضعیت فضای سبز شهر، آسفالت معابر و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی در برنامه شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در خیابان سردار کشوری ۱۶ پلاک و خیابان امام علی (ع) ۳۵ پلاک نیاز به آزادسازی دارد و در صورت تملک کار آزادسازی انجام می‌شود.

تاکی با تاکید بر اینکه از اهداف پروژه آزادسازی در این دو خیابان تسهیل در عبور و مرور و رفع ترافیک شهر است، تصریح کرد: هنوز در شهرضا معابر بدون آسفالت یا دارای آسفالت فرسوده وجود دارد و در حال حاضر پروژه آسفالت معابر شهری در بخش لکه‌گیری، روکش و ترمیم ترانشه‌ها در دست اقدام است.

سرپرست شهرداری شهرضا گفت: در حوزه فضای سبز شهر نیاز به توسعه شبکه آبیاری داریم و این مهم در برنامه کاری شهرداری در سال جاری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، امین‌الله تاکی از سه‌شنبه، دوم خردادماه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. پیش از این حبیب قاسمی شهردار شهرضا بود.

کد خبر 663070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.