دانشجویان باید قدر فرصت‌های طلایی را بدانند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانشجویان در انجمن‌های علمی و فرهنگی افزود: یکی از فواید حضور در این تشکل‌های دانشجویی، کسب تجارب ارزشمند و گران‌بها جهت به‌کارگیری در مراحل مختلف زندگی شخصی و اجتماعی است و دانشجویان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در نشست با تشکل‌های دانشجویی حاضر در پانزدهمین جشنواره حرکت با اشاره به این موضوع که مهم‌ترین فایده برپایی این نشست، تبادل اندیشه و دریافت دغدغه‌های دانشجویان و انجمن‌های علمی دانشجویی است، اظهار کرد: خروجی این برنامه‌ها، تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی دقیق و کارآمد براساس نکات مهم و تحقیقات میدانی است که توسط مجموعه عوامل دانشگاه مطرح شده است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانشجویان در انجمن‌های علمی و فرهنگی افزود: یکی از فواید حضور در این تشکل‌های دانشجویی، کسب تجارب ارزشمند و گران‌بها جهت به‌کارگیری در مراحل مختلف زندگی شخصی و اجتماعی است و دانشجویان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

در ادامه این مراسم، نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی و اتحادیه‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداخته و مطالبات خود را مطرح کردند و پاسخ‌های متناسب را از وزیر علوم دریافت کردند.

گفتنی است، در این نشست، کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، حشمت‌اله علی‌نژاد، رئیس دانشگاه مازندران و برخی از مدیران ستادی وزارت علوم و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 663055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.