کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف سیگار و تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سیگار و تنباکوی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران در هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۱۱ هزار نخ سیگار و ۱۳ بسته تنباکوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متصدی متخلف این واحد صنفی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می‌آید و شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 663047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.