اجرای ۵۱۵ طرح اشتغال در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۵۱۵ طرح اشتغال در سال ۱۴۰۱ در لردگان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در آئین افتتاح یک طرح اشتغال در شهرستان لردگان، اظهار کرد: طرح اشتغال نانوایی صنعتی توسط مددجو با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل بانک طرف قرارداد این نهاد راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای ۵۱۵ طرح اشتغال در سال گذشته در لردگان، افزود: این مددجو علاوه‌بر خود، زمینه اشتغال فرزندش را نیز فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: به یمن ایام دهه کرامت، یک واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه پاسداران نیز تحویل خانواده تحت حمایت شده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۴۰ واحد مسکن مددجویی افتتاح و تحویل خانواده‌های نیازمند شد، خاطرنشان کرد: ۱۳۷ واحد مسکن مددجویی به صورت جزئی و کلی تعمیر و ۸۰ فضای جانبی (شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصار) نیز احداث شده است.

محمدی تاکید کرد: لازم به ذکر است، مردم نیکوکار استان می‌توانند علاوه‌بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* سهمی در تأمین هزینه‌های زندگی خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

وی تصریح کرد: استعدادیابی، پرورش و حمایت از نیازمندان با هدف شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کند، گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت دو سال و در مناطق محروم تا چهار سال یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت‌ساله از این بسته‌هاست که در مناطق محروم، هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: کمک به نیازمندان در حقیقت کمک به خودمان است و به این امر در دین اسلام بسیار تاکید شده است.

کد خبر 663044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.