هیچ محدودیتی برای عضویت دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان وجود ندارد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: هیچ محدودیتی برای عضویت دانشجویان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین تراکمه امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در نشستی با رئیس دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان چهارمحال‌وبختیاری و پرداخت حق بیمه سالیانه، شش ماهه یا سه ماهه، برای خود بیمه داشته باشند و پس از بازنشستگی به صورت ماهیانه حقوق دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای عضویت دانشجویان وجود ندارد، افزود: شرایط ثبت نام و عضویت در این صندوق برای دانشجویان تسهیل شده است و دانشجویان دختر و پسر بالای ۱۸ سال می‌توانند عضو صندوق شوند و امیدواریم کارگزاری دانشگاه شهرکرد و خدمات ارائه شده در آن برای دانشجویان و اقشار مردم منشأ خیر و برکت باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: از مزایای این صندوق این است که نقل و انتقال سوابق بیمه‌پردازی به سایر صندوق‌ها از جمله سازمان تأمین اجتماعی و بالعکس امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه شهرکرد می‌توانند برای عضویت و بهره‌مندی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به ابتدای بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد مراجعه یا با شماره تماس‌های ۳۳۳۴۱۱۶۲_۰۳۸ و ۰۹۱۳۴۹۲۷۷۰۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 663028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.