رگبار بهاری همراه با وزش باد شدید تا اوایل هفته آینده در انتظار اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید سرعت باد، رگبار پراکنده بهاری و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در برخی نقاط شمال و شرق استان گردوخاک محلی از فردا اواخر وقت تا اواسط روز شنبه _ششم خردادماه_ خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز آسمان استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر افزایش ابر را شاهد خواهیم بود، افزود: از فردا اواخر وقت تا اواسط _شنبه ششم خردادماه_ با گذر امواج ناپایدار، تشدید سرعت باد، افزایش پوشش ابر و رگبار پراکنده بهاری و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در برخی مناطق شمال و شرق استان شاهد گردوخاک محلی خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: اوج فعالیت سامانه در روز جمعه در مناطق غربی استان و کلانشهر اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 663027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.