ایمن‌سازی خیابان بهشت انجام شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به طرح ساماندهی ترافیکی در سطح این منطقه گفت: عملیات هفت هزار متر خط‌کشی طولی خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از نیمه نخست خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت خط‌کشی معابر سطح شهر، اظهار کرد: خط‌کشی طولی معابر در ارتقای سطح ایمنی، کاهش و جلوگیری از تصادفات، روان‌سازی، افزایش دید در شب و ایجاد نظم ترافیکی تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در راستای طرح ساماندهی ترافیکی، هفت هزار متر خط‌کشی طولی در خیابان بهشت با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه خط‌کشی ترافیکی یکی از مهمترین عناصر در ایمنی راه‌های شهری و برون شهری است، افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از نیمه اول خردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل عملیات خط‌کشی گذرگاه‌های خیابان بهشت، خط‌کشی ۲۰۰ مترمربع از گذرگاه‌های این خیابان مطابق با اصول استاندارد و با یک میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: خط‌کشی طولی و عرضی خیابان‌ها، گذرگاه‌های عابرپیاده و سرعت‌کاه‌ها موجب کاهش حجم ترافیک، روان شدن تردد خودروها، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده می‌شود.

کد خبر 663024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.