عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم خردادماه

در این بسته خبری از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه شهر زنجان تا پیشرفت ۱۰ درصدی پل بسیج اردبیل و طراحی هشت محله الگو در تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه شهر زنجان همزمان با سوم خرداد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه تاریخ شهر زنجان همزمان با سوم خردادماه خبر داد.

طراحی ۸ محله الگو در تهران طی سال جاری

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه هدف ما مدیریت شهر تهران با مشارکت دیگران از جمله نخبگان دانشگاهی است، گفت: به همین جهت به دانشگاه می‌آییم، نیازهایمان را تعریف می‌کنیم و با همراهی نخبگان پروژه‌های مشترک را پیش می‌بریم.

پل بسیج اردبیل قبل از کلنگ‌زنی رسمی به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی رسید

محمود صفری، شهردار اردبیل به پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه شهرداری اشاره کرد و گفت: پل بسیج قبل از کلنگ‌زنی رسمی، پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی را به خود دید.

پایان عملیات بهسازی میدان حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پایان عملیات ساماندهی و بهسازی میدان حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان خبر داد.

پایانه مسافربری جنوب قزوین افتتاح می‌شود

مجید اسلامی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از مرمت و آماده بهره‌برداری شدن پایانه مسافربری جنوب شهر قزوین (بوئین زهرا) خبر داد.

رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های محلات بافت فرسوده بندرعباس

عباس بهمن‌زاده مدیر منطقه سه بندرعباس از آغاز طرح جدید رنگ‌آمیزی جداول سطحی منطقه در راستای زیبایی بصری شهری خبر داد.

آغاز معاینات ادواری کارکنان شاغل در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد

سیدمهدی امامی میبدی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: معاینات ادواری کارکنان شاغل در این سازمان آغاز شد.

کد خبر 663017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.